Zajímavosti o doméně spjf.cz
Vyberte atribut, podle kterého se bude vyhledávat:
ID Kategorie Titulek Úvod Text Tags Obrázek 1 Obrázek 2 Autor Datum vložení Datum publikování Zveřejnit Soukromý článek? Počet zobrazení15.11.2005 16:28
Již více než rok má Sdružení přátel Jaroslava Foglara svoji vlastní doménu spjf.cz s aktualizovaným obsahem, kde prezentuje informace o svých statutárních orgánech a činnosti.
Od ledna do dnešního dne si prohlédlo uvedené stránky celkem 5371 unikátních návštěvníků, kteří si stáhli 1,46 GB dat. Průměrně se na stránky dívá padesát čtenářů denně. Většina návštěvníků je z České republiky, ovšem ve statistice jsou i přístupy z ostatních států Evropské unie, Ruské federace, Velké Británie a dokonce i exotického Iránu. Návštěvníci na stránce spjf.cz stráví průměrně čas pouhých 251 vteřin. Čtenáři stránku spjf.cz nalezli také díky slovním spojením ve vyhledávačích: spjf; www.spjf.cz;
Jaroslav Foglar a jeho díla; dětská kriminalita;
foglar; Libor Balák; Jaroslavam; Tajemství velkého vonta, příběhy Rychlých šípů, životopis Jaroslava Foglara.
Stránky až do začátku listopadu připravoval člen SPJF Michal Janoušek, který odvedl kus poctivé práce. 2. listopadu se na webu objevil text (doslovný opis): "V současné době probíhá výběr nového administrátora stránek. Až bude vybrán, můžete očekávát úplně nové stránky a nový desing."
Jaroslav Foglar a jeho díla; dětská kriminalita;
foglar; Libor Balák; Jaroslavam; Tajemství velkého vonta, příběhy Rychlých šípů, životopis Jaroslava Foglara.
Stránky až do začátku listopadu připravoval člen SPJF Michal Janoušek, který odvedl kus poctivé práce. 2. listopadu se na webu objevil text (doslovný opis): "V současné době probíhá výběr nového administrátora stránek. Až bude vybrán, můžete očekávát úplně nové stránky a nový desing."
Vytvořil 23. ledna 2011 v 18:06:57 mira. Upravováno 1x, naposledy 26. června 2011 v 03:12:09
Diskuze ke článku
25. listopadu 2005, 23:28
Souhlasím s Rikitan20 ale i s Hwaelosem
25. listopadu 2005, 23:28
Souhlasím s Rikitan20 ale i s Hwaelosem
23. listopadu 2005, 12:32
S tím se nedá než souhlasit...
21. listopadu 2005, 09:18
Fišík: Dobře, ať je po tvém, tak ať si tu Ježek jen kritizuje, nechválí a stojí si za názorem, že nebyla odvedena poctivá práce. Mateřskou školku jsem uvedl jako příklad místa, kde se chválit musí. Ale já si myslím, že by se mělo chválit ve všech oblastech. Ono pochválit někoho, alespoň za maličkost, je velmi důležité pro rozvoj osobnosti. Ono když se nebude chválit, tak si každý bude myslet, že je jeho práce zbytečná a nebude nic dělat. Ve Sdružení by se mělo chválit dvojnásob!
20. listopadu 2005, 11:59
Ať žije SPJF. :-/
18. listopadu 2005, 20:17
Příspívám k objektivnímu hodnocení stránek od Michala J. Turbomyšáka: stránky byly (dosud jsou) přehledné a také propagačně využitelné pro potřeby SPJF. Pěkné je uspořádání např.: pohlednic, ulčovek, partnerů sdružení. Rozsáhlý životopis JF - Jestřába zpracovaný Ježkem má dosud ke korektuře V. Nosek - Windy (cca od 20. září). Pro úplnost sděluji: poslední (již 3. urgenci) urgenci jsem osobně Windymu sdělil před týdnem v Praze. Miloš V. Bobr - předseda SPJF
18. listopadu 2005, 11:00
O podobu stranek primarne nejde. Turbomysak jiz neni spravcem stranek SPJF a je nutne najit nekoho, kdo se bude o web starat z rad clenu SPJF. Jde o to jestli TM povoli pouzivani jeho designu, coz si nejsem jist, po tom, jak formuloval vetu o hledani noveho administratora. Jinak i novy spravce stranek ma za jistych podminek moznost zmenit si vzhled podle svych predstav. Drzme palce, at se to povede. Za sebe dekuji Turbomysakovi za cas a praci, kterou webu sdruzeni venoval. Doufam ze novy administrator na jeho praci zdarne navaze. Mejte se foglarovsky.
16. listopadu 2005, 21:11
No osobně já jsem rád že tu tyhl estranky axistujía v této podobě, jestli se něco kritikům nelíbí ať tedy vytvoří něco lepšího, prostor, dneska i zdarma má na webu každý
16. listopadu 2005, 16:08
Riki proč sem motáš mateřskou školku? Já bych byla sice ráda ale nějak si tu jako ve školce nepřipadám...Pokud se ti stýská po mateřské školce tak tam zajdi. Já si tohle nechám docela ujít.
16. listopadu 2005, 15:10
Přestože se tedy plánuje změnit administrátor, nešlo by zachovat stávající design stránek? Pokud se to bude tvořit znovu cele od začátku, není to zbytečná práce?
16. listopadu 2005, 15:06
Stegi: Já si tam stáhl výroční zprávu, kterou jsem potřeboval ke zhotovení seminárky a pomohlo mi to moc. A že tam není životopis, tak to není žádná tragedie. Na netu je zpracovaný Jestřábův životopis úplně všude. Ale když nad tím přemýšlím, tak mě mrzí, že zrovna na stránkách nesoucí Jestřábovo jméno, není o jeho životě ani zmínka.
16. listopadu 2005, 14:12
Riki nic proti, ale tipl bych si, že tam té práce bylo víc než minimum...
16. listopadu 2005, 13:41
Ježku, ty být učitelem v mateřské školce, tak by se děti tvé pochvaly vůbec nedočkaly. Ve školce se totiž chválí i za maličkosti. Pokud poskytnul Turbomyšák stránkám alespoň základní podobu, tak přece jen si s tím práci dal a kus díla odvedl. Takže já si myslím, že i kdyby tam bylo jen minimum, tak pochvala by byla místě :-)
16. listopadu 2005, 13:34
Tož mně se stránky SPJF líbí a myslím, že jsou dobrou vizitkou SPJF. Jinak souhlasím s názorem Besta.
16. listopadu 2005, 13:24
Ty stránky jsou fakt super :) A Čápe, mohl by tam neustále běžet ten pořad Dagyar gnoteöne, co?
16. listopadu 2005, 10:48
Zdravím kort. Ale né, ty stránky fakt mají něco do sebe, to se jako musí uznat. A co maďarská telvize, dívate se, díváte?
16. listopadu 2005, 09:21
Ty stránky jsou dle mého názoru vynikající, to že je tam méně informací, než by být mělo rozhodně není vina Turba. Osobně se domnívám, že odvedl více než kvalitní práci a to, že se hledá nový administrátor a že bude nový design stránek považuji minimálně za nešťastné.
16. listopadu 2005, 09:14
Funkci webmastera správně popsal Best. Za obsah stránek je zodpovědno Vedení SPJF (statutární zástupce, Výkonný výbor - doplňte si dle aktuálních stanov), za fungování (tj. provoz a administraci) stránek pak webmaster. Mimochodem Turbomyšák zajistil bezplatný hosting, který ovšem funguje jako placený a za více než rok nedošlo k jeho jedinému dlouhodobému výpadku. Já tímto ještě jednou děkuji Turbomyšákovi za jeho více než roční aktivitu, která SPJF a jeho prezentaci na veřejnosti myslím hodně pomohla a těžko bude na ni kdokoliv navazovat. Laťka byla totiž dána hodně vysoko.
16. listopadu 2005, 09:02
To, čemu Best říká spor sporem není a moje reakce na článek pramenila z nevědomosti. Spor, který vedl k odchodu Turba ze stránek je sporem interním a s nimi nemá co do činění. Znovu říkám: nemám zkušenosti s tvorbou stránek a pod označení webmaster si představuju trošku něco jiného. Toť vše.
16. listopadu 2005, 01:27
Zaležitostí webmastera je především chod stránek - myšleno administrace, kde se hostuje, vytváření stránek, úprava kódu atd... nikoliv tvorba samotného obsahu - rozumějme tím text (stanovy, životopis...) - to má dodat opravdu někdo jiný. Vždy ale záleží co se jak dohodne. Znovu však opakuji - SPJF může těšit, že www.spjf.cz patří mezi ty kvalitní informační stranky sdružení dětí a mládeže. Kdo nevěří tak ať si projde jiné weby organizaci. Je-li za tím sporem jestě něco dalšího - tak moc nechápu - proč se to řeší pod Krizmenovým článkem o strankách SPJF.
16. listopadu 2005, 00:57
Pokud jsem nepochopil, fuknci webmastera tak se omlouvám, ale podle mého soudu, je jeho záležitostí veškerý pevný obsah stránek. Ale tak pokud je to jinak - beru.
Jinak to, že Turbo už nedělá stránky SPJF.cz je záležitostí daleko hlubší, než je ´pouhý´ obsah stránek, nebo sama jejich existence.
Jinak to, že Turbo už nedělá stránky SPJF.cz je záležitostí daleko hlubší, než je ´pouhý´ obsah stránek, nebo sama jejich existence.
15. listopadu 2005, 23:38
Tak jsem nejak nepochopil to navazeni do Turbomysakovi prace. Myslim, ze webmaster vari z toho co ma. Ze jsou stranky nedodelane? Ano, ale web ktery je dodelan je vetsinou uz mrtvy web. Turbomysak dal strankam SPJF vzhled a tvar - proste takove stranky nema mnoho sdruzeni deti a mladeze a urcite patri v teto kategorii k tem nejlepsim.
15. listopadu 2005, 22:12
A tohle není Kritika, jen narovnání některých faktů.
15. listopadu 2005, 22:03
A nejen to...
15. listopadu 2005, 22:02
O dokonalosti by se dalo polemizovat..
15. listopadu 2005, 21:38
Díky Krizmene za pěknou analýzu informací z TOPLISTu a za hezký informativní článek. Velmi jsi mě potěšil, i když bohužel je škoda, že není možné v této rozdělané práci pokračovat a dodělat jí k dokonalosti.
15. listopadu 2005, 21:35
Zdravím. Dovolím se ohradit proti Ježourově kritice mojí práce.
O životopis jsem Miloše žádal a několikrát mi bylo slibováno jeho dodání. Pak jsem se dozvěděl, že to brzdí právě Ježour, který životopis JF na stránky měl skrze Miloše dodat.
O aktuální stanovy v elektronické podobě jsem žádal Sharpa již v červnu 2005, ale on říkal, že aktuálně je v elektornické podobě nemá ,ale že je v dohledné době dodá. Do října 2005 nebylo dodáno ani jedno z výše zmíněných domumentů, i přesto, že jsem to několikrát urgoval.
Tvorba stránek je věc kolektivní, stejně jako vývěsky, nástěnky, apod. Proto není podstatou, abych si já, jako webmaster stránek, hrál na detektiva a sám si sepisoval jak Stanovy, tak životopis, kort, když se k tomu necítím dostatečně fundovaný. Proto jsem oslovil lidi, kteří jsou v daném tématu fundovanější.
A jak jsem již řekl, jakákoliv činnost je pouze a jen otázkou priorit - a pro některé prostě oficiální stránky neměli dostatečnou prioritu, což se odrazilo v rychlosti jejich naplňování.
O životopis jsem Miloše žádal a několikrát mi bylo slibováno jeho dodání. Pak jsem se dozvěděl, že to brzdí právě Ježour, který životopis JF na stránky měl skrze Miloše dodat.
O aktuální stanovy v elektronické podobě jsem žádal Sharpa již v červnu 2005, ale on říkal, že aktuálně je v elektornické podobě nemá ,ale že je v dohledné době dodá. Do října 2005 nebylo dodáno ani jedno z výše zmíněných domumentů, i přesto, že jsem to několikrát urgoval.
Tvorba stránek je věc kolektivní, stejně jako vývěsky, nástěnky, apod. Proto není podstatou, abych si já, jako webmaster stránek, hrál na detektiva a sám si sepisoval jak Stanovy, tak životopis, kort, když se k tomu necítím dostatečně fundovaný. Proto jsem oslovil lidi, kteří jsou v daném tématu fundovanější.
A jak jsem již řekl, jakákoliv činnost je pouze a jen otázkou priorit - a pro některé prostě oficiální stránky neměli dostatečnou prioritu, což se odrazilo v rychlosti jejich naplňování.
15. listopadu 2005, 19:03
Turbo žádnou poctivou práci neodvedl, protože stránky jsou víc jak z poloviny prázné.
Ty nejdůležitější články jako jsou stanovy, nebo životopis Jaroslava Foglara úplně chybí.
Ty nejdůležitější články jako jsou stanovy, nebo životopis Jaroslava Foglara úplně chybí.