Diskuzní plkárna
Je to o Asterionu:)
Vyberte atribut, podle kterého se bude vyhledávat:
ID ID stránky Titulek Úvod Text Tags Obrázek 1 Obrázek 2 Autor Datum vložení Datum publikování Zveřejnit Soukromý článek? Počet zobrazení27.11.2006 17:13
Příznáme se, že by nás docela zajímaly vaše postřehy k zlepšení nového Asterionu, proto nabízíme několik témat k diskuzi:)
• Už v anketě jsme se ptali, zda vám vyhovuje více systém povolání či dovedností. Výsledky byly hodně rozporuplné a ozvalo se mnoho hlasů pro volbu zcela jiného herního systému. Zkuste navrhnout jakého! Anebo pokud jste pro jednu ze stávajících variant, obhajte, proč je podle vás správná.
• Kam si myslíte, že se bude nyní ubírat příběh třetího Asterionu? Spekulujte, přemýšlejte, mystifikujte:)
• Co zbraně? Chyběla vám loni některá, s níž toužíte bojovat?
• Cokoli jiného vás napadá...
• Kam si myslíte, že se bude nyní ubírat příběh třetího Asterionu? Spekulujte, přemýšlejte, mystifikujte:)
• Co zbraně? Chyběla vám loni některá, s níž toužíte bojovat?
• Cokoli jiného vás napadá...
Vytvořil 23. ledna 2011 v 18:06:57 mira. Upravováno 2x, naposledy 5. července 2011 v 01:55:05
Diskuze ke článku
8. dubna 2007, 17:46
to Manut: prej je to tryčko tvoje
8. dubna 2007, 17:44
ZTRÁTY A NÁLEZY: boty, bunda, pantofle, černé tryčko BG...
P. S. a není to Standy, ten tam nebyl
12. března 2007, 20:27
Jasně. Ale je to skvělý...;-)
12. března 2007, 15:47
mozna bych rek ze us se to napravilo asi uz si si vsiml ze na hlavni strance je clanek o pravidlech kde se dozvis vsecko co by te mohlo zajimat.. jedine co tam jeste neni je misto a to bude dodano jak bude mozne.. moc se omlouvame ale vyskytly se problemy se kteryma sme nemohli nic delat ani se na ne pripravitr pracujeme vsak naplno na tom aby byly odstraneny a vse probihalo tak jak byste vy i my chteli..
11. března 2007, 21:07
Mates:>nechciti nic říkat.. ale prostě do toho něco vlezlo... napraví se to.. neboj .. brzy
11. března 2007, 19:44
Mám pocit že s tim má problémy víc lidí, hlavně takový co nemaj čas hodiny prolejzat všechny možný odkazy co tu sou, aby se něco málo dozvěděli.
11. března 2007, 19:42
K organizátorum: Nemohli byste někde shrnout, jak to teda všechno bude, aby to bylo konečný? Asterion je "za dveřma" a já eště ani pořádně nevim jak s těma bodama, s povoláním nebo dovednostma ani jak dlouhý maj bejt teda zbraně, jaký můžou bejt jejich kombinace... Už přes hodinu tady čtu komentáře ale když už se to jednou za čas týká toho, co mě zajímá, tak to zas bejvá jenom návrh, takže nevim čim se teda mám řídit :(
11. března 2007, 18:34
hej Hejky,ok,shlídnu to....a....uvidíme
8. března 2007, 17:24
hej vy senaři takhle vypada jeden proti .. no moc nepocital sem to.. jantarku uc se..
http://www.youtube.com/watch?v=l2FBgM0JgB8&mode=related&search=
27. února 2007, 16:40
toz on Asterion se blizi a jeste se o nem moc nevi... rikal mi Kuba cosik o bodech... ale to je zatim nejisty...
18. února 2007, 14:31
A CO ZBRANĚ CCCCCCCCCCCCOOOOOOOOOOOOOOOO
11. února 2007, 00:55
To Rauksul: Je to teoreticky možné, ale bude to pro tebe složitější - zorientovat se v příběhu a tak.
7. února 2007, 15:06
hej reni asi si me potesila..ale asi nejvic=P
7. února 2007, 11:40
otázka trošku mimo : nikde jsem to tu nenašel, ale předpokládám že učast je buď od začátku, nebo vůbec (žádné příjezdy až druhý den...)?
3. února 2007, 19:43
Hej, víte na koho se těším nejvíc?? No přece na asi Ivku, asi dceru, asi otce a asi ne elfku. Zkrátka to bude asi našláplá postava:)
2. února 2007, 12:13
Maruško:nn,to je něco jinačího...je to ve Francii-jedno takové ghetto,které je moc zlé...
2. února 2007, 08:35
Jantare: Okrsek 13, je to to jak prepadnou tu strážnici ti zlí policajti? Kvůli Bishopovi, který by je usvědčil?
1. února 2007, 21:13
hmm...ted budu asi dcera..ale asi ne elfka.Jeste si neco musim domyslet do te postavy
1. února 2007, 15:05
Jantare: americké filmy sou hadra mrkni se na tohle http://www.youtube.com/watch?v=PjuCOqkcSlY a pochopíš .... 1 proti mnohu.. beze zbraně :) teda jenom ten začátek... ak dál je to jak walker texas rangers ... a chuck :P
1. února 2007, 13:40
jo,a ještě jedna věc,která jek torchu,,staršímu"tématu-boj jeden prit deseti...se asi nedíváte na americké filmy,že??!....např.dnes sem viděl Okrsek 13-kvalitka
1. února 2007, 10:50
To Ivka: Na mě asi mluvíš moc jižansky:) Já to moc jako nechápu, seš myslim asi cera, ne?
31. ledna 2007, 22:55
predpokladam ze to bude klasicky - kdo posle driv postavu, bude lip zapracovanej do deje :o)
31. ledna 2007, 12:16
chci se zeptat,jek necemu kdyz si tu postavu udelam??krom toho, ze si zahraju...ale mam moznost se dostat ke svemu cili??kdyz vam poslu cely svuj zivotopis a tak...
31. ledna 2007, 10:44
rozhodne to nebude trvat dyl jak 14 dni..
30. ledna 2007, 21:27
objevi se tady nekdy v dohledny dobe predbezna verze pravidel? :o) Pripravuju si postavu a nevim kolik bodu si narvu do zazemi, zbrani atd. Jenom abych vedel jaka zbran je za kolik bodu a tak, skilly zatim tolik nepotrebuju :o)
30. ledna 2007, 18:28
drahy jantarku:-P bodiky pri hre navic dostanes ale rozhodne ne tolik ze by si skocil z dyky an obourucak..
29. ledna 2007, 22:21
chtěl jsem se ještě zeptat,jestli bude možnost získat nějaké ty,,bodíky"pak při hře....že bych začínal třeba někdo s dýčkama a pak by měl možná i obouručku...
25. ledna 2007, 01:08
To Kukie: Viz příspěvek o článek výše.
24. ledna 2007, 22:37
>kukie - jj, zbrane navrhuju 110 obourucni, 90 jednorucni, 60 tesak a 40 dyka. Je to lety overena klasika :oD
ad penize - no, vetsina her ma opacnej problem, a to ze za penize neni co kupovat, tudiz jsou hracum k nicemu a oni se nesnazi je ziskat... Kdyz budou mit hraci danej cil, budou pro ne penize jenom prostredek (odzkouseno :o) )
24. ledna 2007, 19:41
Pokud budou zavedeny peníze, mám strach, aby nebyla celá akce jen o nich (pokud to tak nebudou zamýšlet organizátoři)
24. ledna 2007, 19:32
Přimlouval bych se za zbraně podle normálních pravidel - o 5 - 10 cm delší
17. ledna 2007, 15:55
wow..to abych tam fakt jela..jakoze skola zacina vypadat slibne..=)
17. ledna 2007, 15:11
Snad neprozradím moc, když řeknu, že se bude jednat o podobný systém, jaký popisujete, totiž o přerozdělování bodů do zázemí, zbraně a schopností. Pracujeme na něm a hotový by měl být do Bez bázně a honey, kde bude také poprvé zveřejněn.
16. ledna 2007, 19:51
>Jantar - jj, tak se to obcas dela, ale je to v podstate to samy jako to, co jsem rikal... akorat jsem navrhoval 4 body a 1 dovednost=1 bod, zbrane 1 bod=1 kategorie... Ale na ty body to ni vic pochopitelne :o)
16. ledna 2007, 19:26
Asi zase trochu odbočím:na nějakých larpech se to dělá tak,že postava má přiděleno 5,,bodů",které vrazí např do dovednosti boje se zbraněmi,takže např.jeden bod,aby mohla bojovat s tesákem nebo dvěma dýkami,dva body jednoruční zbraň atd....a zbytek bodů třeba do odolnosti(životy)nebo do síly(zranění za 2 jendou za hodinu)...takže hráč si musí pečlivě rozmyslet,jak jeho postava bude vypadat a co bude umět...nápady čerpám stále z www.ucw.cz/palmir...a pravidla pro začátečníky
16. ledna 2007, 14:34
lidi..ale sme ted docela daleko od tematu...jo Ciki..jak to teda bude se zbranemi??jako minule? nebo podle normalnich pravidel???
15. ledna 2007, 20:39
tak neodpovi...co uz...hej prave sem vymyslela dalsi vychytavku na ty saty...juchuuuu
15. ledna 2007, 01:14
co dodat...:D
14. ledna 2007, 19:20
Možná...:)
14. ledna 2007, 13:55
mozna az se tu naky org objevi, tak ti odpovi
12. ledna 2007, 17:47
no,tak to je fajn,jeden si myslí,že jo a druhá neví...takže zlatý průměr říká,že jo...ale ještě pořád mi na to nic neřekli orgové...
12. ledna 2007, 14:37
je to mozny...ja faaakt nefim
12. ledna 2007, 12:27
jo,myslim zejo Jantare....:-o :D
11. ledna 2007, 14:47
Ifka:takže si to vybavuji správně?
10. ledna 2007, 20:36
aaaaha
9. ledna 2007, 22:56
Ifka:hmm,tu viditelnost si pamatuji....ta nám došla těsně před tím kovářem...a myslím,že právě jak jsme potkali nějakou tu bývalou skřetici(Čmeldu),která nám oznámila,že se čeká už jen na nás při nějaké té poradě,tak jsme si právě použili tento zázrak......a ,,Stegi"pak zabil i Káfu,takže jsme začali uvažovat,co máme za použité zázraky...
9. ledna 2007, 14:43
Jantar:ne jantare...to je blbost..to sme nepouzili..my sme byli na 20minut myslim neviditelni...ale jinak nic..to je prece blbost byt nezranitelny
8. ledna 2007, 22:29
Tork:no,myslím,že si to pamatuji až velmi dobře.....a je to opravdu hodně silný zázrak,ale když si to vezmeš,tak je to přirozené,vždyť má paní Alcaril je nejlepší
8. ledna 2007, 21:15
7 nebo dokonce 8 je uz podle me moc... jsem vsema deseti pro 6 zivotu :o) Na kostymech se tady asi shodneme skoro vsichni... A ty zbrane... to uz je jedno, nereste to :oP Nicmene kdyby se ty stuzky nesundavaly, tak davam asi za nejakych 8 :oD >jantar: Coze??? NA 2 HODINY??? To by nebyl problem to tam obehat a vsechno vymlatit kdybych byl sam! Pripada mi to jako trosku silny kouzlo...
8. ledna 2007, 20:33
k orgům:na Asterionu2 jsme jako Alcarilovci použili zázrak,že na nás po dvě hodiny neplatí žádná zrnanění...no a nějaká potvora či co(hrál ji Stegi)na mě skočila a svalila na zem a oznámila mi,že jsem mrtvý,tak jsem se chtěl zeptat(protože mi to tak trošku pořád vrtá v hlavě),jestli ta náhlá smrt byla považována za několik zranění(a tím pádem na mě neplatí)nebo to bylo něco extra a byl jsem tuhej...
8. ledna 2007, 18:54
To jste porušili. Na druhou stranu jsme vám asi výslovně neřekli, že musíte tu přechozí sundat. Hm...poučení do příště:)
8. ledna 2007, 16:31
Hwaelos:asi jsem nepochopil ten Tvůj komentář...ale myslím,že to tak bylo,...ale možná jsme porušili nějaké pravidla,když jsme měli na zbraních víc jak jednu stužku´-´
8. ledna 2007, 16:11
Hej, tak to se taky těším:)
8. ledna 2007, 15:54
to Ivka:jjjoooojoooooooo!!
8. ledna 2007, 15:54
s tim taky souhlasim.. proto si uz nechavam sit satyyy...akorat jeste musim vymyslet neco do terenu
8. ledna 2007, 15:54
co se tyce zivotu,myslim ze tak 6-7 by bylo optimalnich...max 8 Obleceni:neprustrelne pravidlo,straslive to rusi atmosferu kdyz tam pride nekdo s riflema a sustakovou bundou napr.:(
8. ledna 2007, 15:53
presneee!!taky souhlasim...hejalcaril je nejlepsavejsi!!!a ten plakat se nam docela povedl..ne???
8. ledna 2007, 15:36
Alcaril!!kaštan!!!A TO UŽ NĚCO ZNAMENÁ!!!:D stejně sme se vzdycky na nepratele sesypali jako kobylky takze jim nebyly moc platne ani zbrane +3 :DDDD
8. ledna 2007, 12:23
To vás zklamu, jedna taková zbraň tam nebyla. Ledaže by se to kombinovalo i se schopnostma.
8. ledna 2007, 11:15
alcariiiiil!!!..jo ja mela v souctu zbrane nak za 4 nebo tak nak mozna i vic...kazdopadne pak to byl celkem hukot, ale uz nebyla moznost si s tim nak zabojovat=(..co uz...
7. ledna 2007, 22:42
Tork:byly i zbraně:které dávaly víc jak za tři,třeba někteří řlenové družinky,kteří uctívali bohyni Alcaril.....a osobně bych to taky nechal tak,jak říkáš...a s těma dýkama to je výborný nápad:D,jsem pro*4*
7. ledna 2007, 14:40
jantar: njn, na A2 byly zbrane, co davalyza vic, ja osobne mel sekyrku co davala za 2 a Drikuv mec co daval za 3... toho jsem se potom zbavil, aych se mohl prevlict za druida :oD Zbran co davala za vic jak 3 tam tusim nebyla a ty za 3 byly jen dve... Druhou mel Profa (velitel nasi druzinky). Jinak utoky za vic nez 1 zivot bych omezil treba poctem silnejsich utoku za hodinu, nebo bych to nechal treba jen na dyky - utok dykou za 2 by mohla byt jedna z dovednosti
7. ledna 2007, 01:35
Tork:no,ten můj návrh má samozřejmě i výhody a nevýhody...je lepší spíše pro nováčky,ale máš pravdu,asi není zrovna to nejlepší:D...a ještě k těm životům:na A2jich sice bylo hodně...ale taky byly pěkně nechutný zbraně,který dávaly víc jak za jeden život...takže člověk,kterej se setkla se zbraní,která dávala třeba za 4 už měl respekt....takové postavičky,které by dávaly dávaly na A3 více jak za jeden život by byly už takový malí zabijáci....a nechal bych to spíše jen jako takovou zvláštní vyjímku...ne,aby to měl každý druhý
6. ledna 2007, 22:58
>Ivka: kdo umre, bude hrat nekoho jinyho. Prijde o ty schopnosti, co mel "navic", dostane zase ten zaklad a navic ztrati veskery informace a veci, co mel u sebe, a bude moct pokracovat ve hre. >Jantar: ten system se mi nelibi z jednoho duvodu - kdyz uz s nekym bojuju, tak bojuju abych ho zabil, ne abych ho donutil utyct. A kdyz ti po 2 zranenich odejde, tak a) pamatuje si, ze jsi ho napadl, b) nemuzes ho okrast, c) vubec jsi si nepomohl. Jinak 6 mi pripada pro ucely A3 celkem idealni pocet zivotu. Tech 15 nebo kolik bylo loni mi pripadalo jako strasne moc... Kdyz vis, ze si muzes dovolit ztratit 10 nebo i vic zivotu a pritom jses este porad celkem v pohode schopnej bojovat, je to takovy slabsi. Na druhou stranu, kdyz proti tobe stoji slabsi protivnik, tak 3 zasahy jsou otazkou nekolika vterin, takze by to bylo silene malo. Nechal bych tech 6 :o)
6. ledna 2007, 20:54
hej ale zase co udelat dyztak s mrtvolama???
6. ledna 2007, 19:18
Se asi pokusím vyjádřit k těm životům:podle mě by postava mohla mít klidě i více,nevím,jestli na zrovna na Asterionu,ale i jinde jsem zažil,že souboj je omezen max.na dva životy,což znamená,že když někod bojuje s někým a ztratí dva životy,tak se prostě zdejchne,protože tady ta druhá postava hojako kdyby,,zabila"...a ta mrtvá postava hned nato klidně může bojovat s jinou postavou......ale sám si myslím,že tak šest životů by bylo fajn...podle mě to není až zas tak hodně...navíc,kdyby bylo méně životů,tak člověk by možná nebyl až tak bojovný a kdyby bylo více životů,tak by si jich až zas tak nevážil...
5. ledna 2007, 21:37
> šípek: oukej... doufám , že tě ještě odchytnu :P ad. oživení - je to fajné, znám, souhlasím, ale nevím jak to tu bude moc realizovatelné... btw. 6 životů je akorát... 7 maximaláně průměr by měl být 4-5 ( pokud by to bylo odstupňováno povoláním / rasou/ dovedností etc....)
5. ledna 2007, 17:35
jo a jeste jsem zapomel zminit agonii, bo jsem to bral skoro jako samozrejmost :oD Kdyz by mel nekdo 0 zivotu, tak by neumrel, ale jeste by ho slo do 10 minut nejakym kouzlem/lektvarem/schopnosti zase ozivit. Dela se to tak na vetsine larpu a je to celkem funkcni. To by znamenalo, ze kdyz nekdo umre v boji, jeste ho jeho spolubojovnici muzou ozivit, ale zaroven to nevylucuje moznost zakerne vrazdy beze svedku ;o)
5. ledna 2007, 16:01
mimochodem o ni ted pisu povidku, takze se tady potom casem mozna objevi :o)
5. ledna 2007, 15:55
ono se vetsinou na dvacet metru nestrili, uz je to moc nebezpecny... a vzdycky staci zakricet za dva, to te uslysi i na vic nez na dvacet. Jinak tech 6 zivotu je podle me az az, kdyz chce nekdo bojovat, tak by si mohl dalsi pridat rekneme nejakou dovednosti a i kdyby ne, tak mas sest zivotu, to znamena ze muzes prijit o 4-5 a pak utyct. Kdyby mel min zivotu kazdej, tak se to skoro neprojevi, navic co ja mam zkusenosti z ruznych akci, tak kdyz ma nekdo 6 zivotu, byva hodne tezky ho zabit. A k mymu stylu hrani - vsak uvidis letos :o) Mam uz vymyslenou postavu, ktera bude narozdil od barona Martina Dostowskeho akcnejsi a bude dokonce i bojovat :o)
5. ledna 2007, 12:48
Tork: jak chceš někomu na dvacet metrů v boji říct, že ten šíp je za dva životy?
Co se týče těch životů je to zajímavý nápad, jak omezit boje, ale jestli chceme udělat i nějakou bitvu jako na 1. a 2. asi by to nešlo, už tak boj sestával, že tak 10 lidí bojovalo a padesát pobíhalo kolem mávalo mečem a náhodně si do někoho praštilo. Pro ty lidi co opravdu bojovali je 6 životů málo, pro ty co dělali to křoví dost, ale právě ti lidi, co opravdu bojovali na sebe vázali pozornost aby ti ostatní mohli pobíhat kolem. pro šípův styl je to ovšem plně dostačující, (nemyslím, že by byl nebojující zbabělec) jemu jde hlavně o hraní a to mu jde. Tak by to mělo asi být. Mě osobně by se ale nějaký to šermování docela líbilo.
5. ledna 2007, 11:54
ciky.. kdo rikal ze neumim navadet stihacky??? :-D
4. ledna 2007, 19:36
>Hynas: sakra... jsem odhalen :oD >Ciky: njn, pri tomhle poctu lidi by to asi fakt neslo... Tak to akorat chce nejak poresit, aby zustala ve hre nejaka rovnovaha, aby jeden ze skupinky nemel 10 dovednosti a ostatni zadnou... ale to uz je v pohode :o)
4. ledna 2007, 17:41
cikyyyy!!!to mi nemuzes udelaaat!!!ja chci navadeni stihaceeeeek..plosiiim=D
4. ledna 2007, 16:17
O přidělování bodů jednotlivcům viz. níže. Obávám se, že krom navádění stíhaček a levitace je tohle další věc, kterou nezvládeme ani kdybysme se rozkrájeli:)
4. ledna 2007, 15:57
Hej Šípe, zrovinka jsem si říkal, sakra, skoro jako by to psal Šíp - a pak dočtu k poslednímu příspěvku :-)) A to tě skoro ani neznám :-))
4. ledna 2007, 15:03
jo a pro vsechny, co me znaji pod mou druhou prezdivkou - Tork = Šíp
4. ledna 2007, 15:02
>Ivka: no, akorat by to chtelo vyvazit dovednosti, aby byly priblizne stejne silny a aby se vyrovnaly tomu omezeni tech zbrani... jo a asi bych i nechal moznost se zlepsovat, ale ne ve skupinach... spis pridelovat body jednotlivcum.
4. ledna 2007, 14:36
ja bych tu hospodskou brala=P...celkove si ale hru vetsinou uzivam vic jako org.ale tak co uz..hej Torku ty tvy navrhy sou fajn...to vypada potom uz celkem hratelne
4. ledna 2007, 08:49
Killovi:napsal jsi tady znovu to,co tu psal myslím už Mamut...uznávám svou chybu,nrení to jeden na deset...ale jeden na jednoho,ale ...:D
4. ledna 2007, 07:17
>Nienna: Blbost :oD Chci slyset kritiku :oP >Kill - RP - nejsem zadnej odbornik ;o); dovednosti - jj, taky si myslim... proto jsem avrhoval ten dovednostni system s nejakou modifikaci :o); pribeh - oki, pokud to ostatnim vyhovuje, me to nevadi :o) Byl to jen napad :o)
3. ledna 2007, 20:11
> jantar : ale to není řesila 10 na jednoho jak si tam na začátku říkal...:P
>šíPek:parametry zbraní... oki tak to sem pro....ad RP... je to názor odborníka beru... v podstě s tím souhlasím... ad dovednosti... ne každý by si to možná dokázal tak ředstavit...pro ty maldší je odle mě leší alespoň dovednostní systém... ad příběh: myslím spíš že by měl být nejvelkolepější, bo je to A3, tedy poslední A...
3. ledna 2007, 19:50
Jantar:myslím,že jsem to sem už psal...ale Tork to asi lépe zformuloval....kosit po jednom....ale myslím že právě Mamut na to správně apeloval,takže už jsem to dále nerozebíral
3. ledna 2007, 16:44
a teď to vypadá, jako že je Tork největší borec, který všemu rozumí, nicméně většina z toho co napsal zní rozumně, ach jo. To Jantar: Prosim napiš jestli stále zastáváš svůj názor s tou zvládnutelnou desetinásobnou přesilou, ať se tady zbytečně nenamáháme s vysvětlováním.
3. ledna 2007, 14:21
jo a jeste k ty jantarove presile 10 na 1... ani zkuseny sermir nema sanci proti nejake trochu sehranejsi dvojici. Jinak umeni boje proti presile spociva v tom, ze takticky ustupujete a nenechate se obklicit, nejlepe likvidujete protivniky postupne
2. ledna 2007, 21:21
jo a k pribehu - vubec by neskodilo udelat ho min velkolepej... hrdinove nemusi kosit nejvetsiho zaporaka ze vsech, kdyz jsou tady desitky, ba dokonce stovky nedulezitejch :o) Takze podle me neco jako vyprava do nekterych trochu nebezpecnejsich casti Dalav staci, nemusime jit nutne sejmout dalsiho drakocloveka :o)
2. ledna 2007, 21:18
navrhy dalsich dovednosti - zivot navic; utok dykou vzdycky za 2 zivoty; podrezavani za smrt (nebo rekneme za 4-5 zivotu); tajna kapsa; brtnik (kdo visi na strome, je neviditelnej); ostrazitost (neplati na nej brtnik); uhyb (1*za pul hodiny muze rict, ze ho zasah minul); sila (1*za pul hodiny muze nahlasit utok za 2); presna strelba (kazdy zasah lukem do trupu za 2 zivoty - potrebuje umet strilet, to uz jsou dohromady 2 dovednosti); prohledavani (neplati tajna kapsa); odolnost (kazdy utok ho zranuje jen za 1); omraceni (uder mekkym obuskem do hlavy, uspi to hrace na 2 minuty) atd atd... nechal bych na organizatorech, at si s tim poradi... nebo pokud budete chtit, muzu vam toho vymyslet hromadu :o)
2. ledna 2007, 21:09
jinak navrh herniho systemu, kterej by vam mozna vyhovoval vic - rozdelil bych zbrane na lehky, stredni a tezky - lehky jsou dve dyky, stredni jsou tesak a stit, dva tesaky, jednorucni mec; a tezky mec a stit, obourucak, mec a dyka. Kazdej by si pak mohl vzit 1-3 dovednosti s tim, ze kdo ma 1, muze pouzivat tezky zbrane, kdo ma 2, muze pouzivat stredni a kdo 3, tak jenom lehky. Pouzivani luku nebo vrhacich zbrani bych bral jako dovednost :o)
2. ledna 2007, 21:02
ad hospoda - neni nad to :o) Kdo byl na nasem Meste Stinu, muze jenom potvrdit, jakej ma herni hospoda pro hru prinos :o) Hra ma nejaky centrum, kde je mozny hracum oznamit nejaky dulezity informace, navic je tady zase nejaka moznost kde utracet penize, hraci i orgove si urcite radi daji neco na piti po tom, co dve hodiny behaji po lese, prida to silene moc na atmosfere atd atd. Nevyhoda je, ze si malokdo bude chtit zahrat treba hospodskyho... a taky se spatne realizuje... Ale pokud by se to podarilo, bylo by to fajn :o)
2. ledna 2007, 20:26
ok, necetl jsem uplne vsechno, ale zkusim zareagovat
>roleplaying - rozhodne bych ho na hracich vyzadoval, osobne se taky pokusim si neco zahrat :o)
>mena - jsem vsema deseti pro - na nekterych larpech je to hlavni motivace pro vetsinu hracu...
>zbrane - povolil bych normalni velikosti - tzn. dyka 40 cm, tesak 60 cm, jednorucka 90 cm, obourucka 110 cm, stit bud prumer 55, nebo 50*60cm
>kostymy - kdyz mas kostym, pomaha ti to v roleplayingu... takze bych je vyzadoval, pri nejmensim alespon doporucoval
>herni system - zadny povolani, zadny dovednosti. Obejdeme se bez kouzelniku a na zahrani zlodeje, valecnika, nebo cehokoliv nemagickyho nepotrebujes pravidla, staci ti trocha hereckyho umeni
>pocet zivotu - radikalne snizit! 6 je maximum, pres ktery nejede vlak :o) 3 jsou podle me optimalni :o)
>informace - zadost na orgy - na A2 nebylo dost dobre mozny pracovat s informacemi... snazil jsem se, ale casto byly zverejneny i informace, ktery jsem si umyslne nechal pro sebe (napr co je to Arium Tumap atd :o) )
30. prosince 2006, 20:46
Ale proč to nezkusit, že?
30. prosince 2006, 19:51
>hospoda : výborně ,chci ji :P
> kostýmová povinost : dokonalé
>RP: myslím že svoji roli hrát od začátku do dokonce po celou dobu bez nějakého "výpadku" dokáže málokdo. Buď se nechá strhnout hrou, nebo právě zpasivní...
> kostýmová povinost : dokonalé
>RP: myslím že svoji roli hrát od začátku do dokonce po celou dobu bez nějakého "výpadku" dokáže málokdo. Buď se nechá strhnout hrou, nebo právě zpasivní...
27. prosince 2006, 16:49
Mám z toho stejný pocit. Stejně budou hrát roli jen ti, kterým jde o atmosféru té hry a další motivaci tedy nepotřebují. Abych pravdu řekl neznám jména ani třetiny účastníků a těžko bych jim mohl tedy přidělovat nějaké zkušenostní body. A to ani nemluvím o tom, že bych se z toho asi zbláznil, protože je to fůra další práce navíc.
Obávám se, že ti, kdo se budou po informacích pídit "ne zrovna dobrým stylem" těžko nějaké získají. Ale na neustálém "online" herním systému pro ty tři dny pracujeme a rozhodně ho zapojíme. Ať už stylem čajovny, krčmy, nebo čehokoli jiného.
ToIvka: Letos chystáme konečně kostýmovou povinost. Nemyslím, že by to pro drtivou většinu lidí znamenalo nějakou změnu, ale přeci jen...:)
ToIvka: Letos chystáme konečně kostýmovou povinost. Nemyslím, že by to pro drtivou většinu lidí znamenalo nějakou změnu, ale přeci jen...:)
27. prosince 2006, 02:03
No hlavne si myslim ze system zkusenosti je vivynuty pro STOLNI rpg pro larp mi prijde dost neaplikovatelny.. dokonce si myslim ze neznam jediny larp ktery by na tom pracoval.. pokud takovy je smekam pred organizatorama.. myslim ze pokud budes dobre hrat, spolupracovat ve skupine, ... budes mit na hre zamerene na roleplay (a to by asterion rad byl) vyhodu v tom ze ziskas vic informaci, ukoly ktery jini nezisti.. a v neposledni rade si to vic uzijes a dotvoris ten svet.. myslim ze pro to neni potreba nejake cislo ktere ti nekdo prideli..
26. prosince 2006, 22:19
Miči:ale to pak spěje k mančkinismu....prostě stylu,že postava chce být nejlepší za každou cenu,i kdyby to mělo stát pověst postavy.
25. prosince 2006, 20:49
No a co říkáte na zkušeností?Mohly by se dávat a brát za maličkosti.byla by to obrovská motivace pro pořádný hraní postav.Když dobře zahraješ dostaneš par simbolických zkušeností, když uděláš úplnou hloupost ztratíš je.Spolupráce ve skupince par zk.Asi by ty nebylo dost možný volně v terénu ale na ruznejch ukolech kde sou přítomni org by to šlo a taky v tom pajzlu:-)Třeba na A2 v tělocvičně když jsme se snažili objevit Drika (symbolicky na mapě a doufam že sem se trefil do mena :-( ) tak sme myslím z role vypadli uplně všichni.
24. prosince 2006, 16:35
Uznávám, že nejsem dobrý v roleplayingu, ale snažím se, když se zrovna nenechám unést hrou, což se mi v té chvíli stalo, ale myslím, že to nemuselo být na škodu a myslím, že když vám někdo kdo tvrdí, že je bůh a dokonce prokáže své schopnosti a jen tak mávnutím ruky odežene útočícího skřeta a pak řekne že otevírání portálu není zrovna rozumné a pak přiběhne ještě nějaká družinka, která tvrdí, že otevření portálu je past jak řekla nějaká vědma tak si dám dohromady i jako postava, že portál otevírat nebudu ani za nic. A uznejte, kdybyste se dozvěděli, jako hráč, co se má ve hře stát, tak byste asi těžko chtěli všechno nabourat, takže jsem asi těžko mohl těžit z informací které mám jako čikiho kamarád mimoherně. Prostě sem se dostal jako postava k informacím, které jsem měl mít až později, ale tak to bývá a o to je to zajímavější, jediné co jsem udělal bylo že jsem jednal na vlastní pěst, tak se tedy omlouvám, jenže tak to bývá, bohužel si všichní nemůžem hrát na velké tvrďáky a , že jsem si na něj hrál? O tom to je né? Copak si myslíte, že je šíp prohnilý padouch? Jde o to, že musíte ostatní přesvědčit aby vás v té hře brali takové jací v ní chcete být.
24. prosince 2006, 15:05
jakoze ja s larpama a podobnyma akcema nemam skusenosti...byla sem jen na A2...ale ta hospudka se mi zamlouva..a bylo by jeste dobre, kdyby VSICHNI meli kostymy...pac kdyz tam nakej senar prijde bez kostymu(myslim do ty hospudky)tak znici celou tu atmosferu hry.
24. prosince 2006, 08:27
Hm kdyby se skloubyla ta hospůdka s penězi tak by se tam mohlo třeba dát vyléčit par zranění.S tím získáváním informací jak to někdo už říkal je to ale ošemetný.Mohla by se tam nahrnout dorda lidí a začít se po tom pídit ne zrovna dobrým způsobem.A ještě by to mohlo bejt stylem čajovny:-)
23. prosince 2006, 16:58
myslim ze se nam tu diskuse zacinala rozbihat spravnyym smerem tak by byla skoda se ho nedrzet a zasekavat se tu resenim takovych hlouposti... premyslejte o tom:-P
23. prosince 2006, 13:33
Fanousek: Nesouhlasim a dovolim si tvrdit naprostej opak.Mamut tam rozjel opravdovej svět a jednal podle svýho přesvědčení.Vpodstatě tam v te chvili jako jeden z mala věřil víc svému božstvu než nějakému potulnému mnichovi pochybného božstva, Což by udělala opravdova postava skoro jistě stejně.
22. prosince 2006, 19:28
Konečně se diskuze rozběhla správným směrem, tudíž chválím. Všechny návrhy pečlivě sledujeme a ty které se nám budou zdát přínosné, realizujeme. Rozhodně bude-li v našich silách vytvořit stálé roleplayingové místo, zasadím se o to, aby byl tenhle návrh uskutečněn. Poté už by dostal opodstatnění i měnový systém.
To MichalB: Od systému povolání už se na většině prestižních LARPů (nesrovávám s dřevěnými bitvami, protože ty s Asterionem nemají nic společného) upouší a přechází se na systém dovedností, protože je mnohem variabilnější. Což je také důvod proč většína dlouhodobých hráčů DrD postupně přechází na GURPS a podobné systémy.
To Fanoušek: Tvé sdělení nehodlám komentovat, neboť je to tvůj svobodný názor, ale myslím, že u podobných nařčení je na místě se podepsat. Tak či tak nemůžu nesouhlasit s tím, že správný roleplayer se pozná podle toho, že na meč myslí až v poslední řadě, protože jeho cíle leží úplně jinde než na druhém konci ostří.
To MichalB: Od systému povolání už se na většině prestižních LARPů (nesrovávám s dřevěnými bitvami, protože ty s Asterionem nemají nic společného) upouší a přechází se na systém dovedností, protože je mnohem variabilnější. Což je také důvod proč většína dlouhodobých hráčů DrD postupně přechází na GURPS a podobné systémy.
To Fanoušek: Tvé sdělení nehodlám komentovat, neboť je to tvůj svobodný názor, ale myslím, že u podobných nařčení je na místě se podepsat. Tak či tak nemůžu nesouhlasit s tím, že správný roleplayer se pozná podle toho, že na meč myslí až v poslední řadě, protože jeho cíle leží úplně jinde než na druhém konci ostří.
22. prosince 2006, 17:31
To s hospodou a kovárnou je velmi dobrý nápad, a rovněž to fungování prakticky nonstop aby si někteří mimořádně hrychtiví hráči mohli užít hraní dosytosti...Taky si myslím, že by ta hospoda měla mít atmosféru se vším všudy, např. potulný bard a jeho produkce, lehké ženštiny,(alespoň jejich zdání), stařík vypravěč, apod. A taky si myslím, že by tyhle NPC postavy,(hospodský, kovář, bard, atd.)
mohly zadávat nějaké vedlejší úkoly, takže předpokládám, že by je hráli organizátoři.
22. prosince 2006, 16:17
Mamute:porad tady mluvis a role-playingu, ale pritom mzslim, ze ho sam nedokazes hrat, treba na A2, v posledni fazi jsi to vsem pokazil,kdyz jsi porad nechtel otevrit portal, a to proto, ze jsi vedel,ze to neni dobre.Ale v dobe A by to tva postava nevedela.Nejsem moc stary,takze jsem nemohl nic delat, ale aspon jsem se snazil.Kvuli tobe jsme tam sedeli jak makovice vic jak dve hodiny a poslouchali tvoje kecy.Jsi hrajes az na moc velkeho tvrdaka, ale urcite nejsi tak dobry, jak si myslis.Howgh
21. prosince 2006, 19:47
Mamute: nestěžuju jen se mi nechce pořád předělávat zaběhnutý věcy.ale bez toho bych se asi nudil.System povolani neni tak špatny jak ho všichni dělate jelikož se na mnoha dřevárnách a bitvách používá a funguje ale mate pravdu na asterionu se to asi chytit nemuže.K těm nápadum a hlavně hospůdce mam jediný slovo - fenomenální (miluju bublinky)- super nápad kterej yslim nema ani cenu schvalovat rozhodně se ujme:-)
21. prosince 2006, 18:51
Nechápu, jak si všichni stěžujete na ty meče a obalení, zkuste myslet na roleplaying i na boj, protože šerm rozhodně není o tom praštit někoho co největší silou, zvlášť při hře a pochybuju, že někdo z vás má návyky ze středověkých bitev.
Systém povolání jako na asterionu jedna je hloupost, jestli o to někdo stojí ať zkusí být kouzelníkem. A vůbec si myslím, že kouzla na akci jako asterion můžou těžko být k něčemu, krom výléčit život, mluv se zvířaty a tak.
Co se týče peněz mohl by to být dobrý nápad, ale moc práce pro orgy. Po každé hře by se mohlo obchodovat, zajít si za kovářem a nakoupit lepší zbraně a navrhoval bych stálou "hospodu" -zónu, kde by se neustále hrálo, i mimo jednotlivé části hry by byla nějaká místnost vyhrazena pro herní diskuze mezi postavami, co ty na to Čiky? Hejky by moh docela dobře dělat hostinského.
K povoláním: možná by nebylo na škodu kdyby si každý vytvořil vlastní postavu a nechal ji organizátorům schválit, třeba podle pravidel drd+, dalo by se to upravit a mohla by se vyvěsit na net příručka tvorby postavy. omlouvám se za zmatenost tohoto textu, ale dostal jsem několik okamžitých nápadů. A navrhuju Jantarovi aby udělal víkendový výcvik dřevěného šermu jeden proti deseti snadno a rychle, rád se něco přiučím.
21. prosince 2006, 14:48
hej to dobro a zlo zni celkem dobre...jakoze ja bych byla rozhodne pro...ale ted nevim, jesi vubec pojedu. Uvidime.snad ano...hej a rozhodne by nebyla spatna zase naka ta arena jak minule.to bylo fajn...
20. prosince 2006, 16:42
Hmm navim jakej miralon jsi viděl požívat ale mužu ti řict že ten co mame mi( něco kolem 1,3cm)a pod nim na hranach filc(přibližně kolem 1cm)je dostačujici.v každym připadě bezpečnost na 1. mistě.:-)
A co řikate na ten souboj dobra a zla?
20. prosince 2006, 16:26
Hejky... opět si se vyjádřil dostatečně korektně :) děkuju ti :) btw. já mluvil o tom že ten "boken" opravdu obalen mirelonem jde ( 2 vrstvy toho 2 nejtlustčího, 2 krát tažené kobercovkou, a navíc boken nemá hranu ... houk... víc nic )
20. prosince 2006, 12:33
Tak jo nejsem si jistej ze sme se pochopili.. pokud obalis mec(z hokejky treba)miralonem (1 vrstvou jak pise mici v svym navodu (2m jeden na trening jeden na hru...) pak hrana prorazi miralon pri druhem max tretim uderu. pak ho muzes asi rovnou sundat a mlatit tim klackem. Pokud pouzijes jekor (nebo pevny koberec co sme meli treba na zbranich jako organizatori. ve dvou vrstvach jednu dovnitr jako vycpavku (sem muzes pouzit i karimatku) a druhou na vrch jako kryt a pro tvar cele to stahnes kobercovkou (aby nebyly hole kraje koberce ktere rezou) a nejlip nalakujes pak se tim necham mlatit treba hodinu.. vim ze to neboli.. s miralonem sem se mozna spatne vyjadril.. muzete ho pouzit ale V DOSTATECNE VRSTVE!! jedno prolozeni (a takove zbrane lini byly caste) proste nestaci. Jinak boken neni uplne super vec ale rozhodne ho musis stahnout miralonem protoze hrebiiky vas do nich nebudem nutit bit... ale proste vic vrstev..
Jinak se omlouvam ze sem tu rozpoutal sasi diskusi co sem moc nepatri.. Tankze NEREAGUJTE a obratem zaridime diskusni forum venovane tejto problematice.. a samo i nejake navody na zbrane..
Dik
19. prosince 2006, 20:41
Killien tež sem si před časem pořidil boken a musim řict že proti vykyngovi je s nim radost bojovat:-)Jinak kdyby opravdu nešel požít ten miralon a přišel jsi na to jak obalit boken jekorem a nezničit ho tak mi dej vědět:-) dik
19. prosince 2006, 20:14
Teď ještě k těm systemum:
Co takhle tak jak říkáte žádný systémy ale 2 znepřeteleny strany Temna strana a světla strana.Pokud chcete nazvěme to dobro a zlo.a dejme tomu nějaky rasy rozmistěny na obou stranach jedna ma třeba bonus při kouzleni(par kouzel) a ta druha při boji ja nevim třeba muže si za kazdej jeden boj(menši bitvu ne za invid. souboj)muže neodečíst jeden život a třeba jednou odebrat 2 životy nebo odsat život spusobem že přibude tobě.
Nevimjak s těma rasama ale souboj dobra a zla (mezi učastnikama org třeba hrdinouve na jedne a na druhe straně a ti co stoji za všema intrikama)docela dost libil:-).A pak třeba taky system urovni jak ziskaš nějaky skušenosti mužeš se v dovednosti co sis vybral posunout dál rozvíjet ji nebo se ti otevře cesta k lepšim dokonalejšim.No to sem se zase rozkecal.
19. prosince 2006, 20:03
Jinak když se pod miralon vloži z každe strany na hokejku ještě platek filce tak to chytne lepši tvar a je to ještě měkčí.
Pokud by jste aspoň uznali že pokud si ho během akce kdykoli přebalim když se vam bude zdat že je "nedostačujici" byl bych rad.
19. prosince 2006, 19:57
Hejkale tak tos mě dost vyved z míry.KObercem to bolí dokonce mnohem víc než středně osekaným miralonem.Je namam tušeni co s timhle sledujete na A2 to byl molitan což mi připadalo jako blaznovstvi ale dobře předělal sem dřavárenský délky a strhnul trojtou vrstvu pěticentymetrovýho a zmačkanýho molitanu.Ok.pak sem přišel na zminěnej miralon a všichni si všude pochvalovali žeje to jak dostat peřinou.a teď si vymyslitetoto? miralon vydrži týdení akci a myslym že 3 dny na něm budou poznat naprosto minimálně.Tohle prosim ještě zvašte je to vaše rozhodnuti ale dle mě je to s prominutim ptákovina.Navic uderu na plocho se nevihneš a pokud maš na meči koberec tak je to docela mepřijemny a když dostaneš hranou koberce přes prsty tak je to tak na minutovou přestavku.Pochybuju že všichni budou mit rukavice.Zvašte to.
Miči.
19. prosince 2006, 19:14
k Michalovi(Hejkymu)...myslím,že při správném použití by mirelon mohlů vydržet i celý Asterion:(úsměv)
19. prosince 2006, 16:54
hejky? ne mirelon? já bych ti na to něco pravil... a) pokud dokážeš můj boken obalit tak jekorem/kobercem jak vypadá teď a je stejně účelný, tak jo... osobně sem na něm jednu dobu koberec měl... jekor sem nesehnal... je tvrdší než když na něm mám 2 vrstvy mirelonu... jak sem měl na A2... osobně... je mi to fuk... já meč v odsatě mít nemůsím , můžu si přivézt kobercovou sekerou, oproti které je ten boken fakt balzám...a klidně dám si tu práci s tím bokenem... nebude ani paznat s čeho je... b) koberec se taky o x soubojích rozpadne( sice o více jak mirelon) / jekor je dobrý ale celkem moc nesehnatelný( 4 me) c) ja myslím že je to blaf dikuse nna tohle téma ale názor sem vyjádřil, když se řekne že ne , tak ne...
ad herní systém : sem pro dovednosti, ale spestřil bych to rasama, popřípadě ještě k tomu božstvama . Rasy by už jen mezi sebou mohly "mít konflikty", a rozdílné informace ( popř. nějakou specialní výhodičku). Stejně tak by to mohlo být s božstvy, kde by mohly být něco jako motlidby (nějaké málé zestření) a informace zase rozdílné, opříadě zase nějakou tu rozdílnou výhodičku / schopnost) . ostatně je to jen ve fázi návrhu, nějak hloub sem o tom nepřemýšlel.
btw. nefunguje mi p tak se nedivte nějakým zkomoleninám
ad herní systém : sem pro dovednosti, ale spestřil bych to rasama, popřípadě ještě k tomu božstvama . Rasy by už jen mezi sebou mohly "mít konflikty", a rozdílné informace ( popř. nějakou specialní výhodičku). Stejně tak by to mohlo být s božstvy, kde by mohly být něco jako motlidby (nějaké málé zestření) a informace zase rozdílné, opříadě zase nějakou tu rozdílnou výhodičku / schopnost) . ostatně je to jen ve fázi návrhu, nějak hloub sem o tom nepřemýšlel.
btw. nefunguje mi p tak se nedivte nějakým zkomoleninám
19. prosince 2006, 15:34
tak myslim ze nejake zajimave navrhy tu uz padly ale opravdu by to chtelo trochu pridat.. tak do toho.. co se vam na A1 a A2 melibilo .. a chteli byste to zmenit:-P no a kdzy uz menit tak jak.. do toho.. honem..
A jinak k miciho prispevku .. s povolanima a zapojovanim vsehch to nebudu resit ale k temu meci kdo prijede na A3 s mecem z miralonu NEBOJUJE!!! je to smeckovy material co se po trch soubojich vyklepe a pak je to jak kdybyste mlatili jen tyckou..
Hejkal:-P
19. prosince 2006, 15:16
Peníze nejsou herní systém:p
18. prosince 2006, 18:54
myslím že tu byly navrženy ty penízky :P osobně ... bych byl čistě teoreticky pro systém dovednosti /a rasy(bohové)( jako naráz.. něco co by měli někteří společné ( daly by se kout pytle / gg) a něco by měl každý jiný.... )
18. prosince 2006, 17:29
Tak nějakou novinku navrhněte! Kvůli tomuhle je toto forum zřízeno. V anketě zóny A2 má "Úplně jiný systém" převahu. Ale nikdo nezkusil nějaký takový navrhnout...:)
15. prosince 2006, 22:03
Miči: Můj názor je takový, že systém povolání (něco jako bylo na A1) není úplně ideální. Není špatný ale, mít stejné možnosti (co se týče zbraní například není špatné) je podle mě lepší (něco jako bylo na A2).. Hra se dá oživit i jinak, proto by bylo dobré zavést nějakou novinku... Toť si myslím :)
15. prosince 2006, 18:59
Asi mate pravdu ale na druhou stranu člověk co by se nechtěl zapojit snad ani jezdit nebude.No nevim.Představte si kdyby se to ale podařilo.By byl nepřekonatelnej zažitek jak pro učastniky tak pro org.
No nic už to nerozebírejte nějaký rozřazení stejně asi bude tak jako tak ať už povolani nebo rasy nebo božstva nebo vlastnosti a schopnosti bez tohy to podle mě nejde ikdyž mi zase vyvrátíte že de tak prostě nejde:-)
14. prosince 2006, 19:28
asi souhlasím s Killem,ikdyž mi vyfoukl něco,so jsem sem chtěl napsat
14. prosince 2006, 18:51
>Miči : buďme realisti.... mám několik důvodu tvrdit že to uplně nepude : je težké hrát svoji " roli" která je uplně jíná než jeho povaha a nebo hrát vůbec nějakou roli je obtížné a lehce se z toho dá vypadnout. druhý předpoklad je ten že né každého kdo tam je zrovna tohle baví ( tenhle úkol, nechci se nějak dotknout orgů, ale bohužel i tak to bývá)tak ta role de taky do kšá. Pak ještě, né každý kdo tam přijede má vůbec předpoklad něco hrát nebo jenom se aktivně zapojit ( 1. je pasivní už od přírody, 2. není dostatečně aktivní, bo sou tam jiní co strhnou dav uplně moc víc 3. má jinou indispozici ( je moc malý( věkem), je jantar nebo tak). dalo by se o tom dlouze polemizovat, ale z reálného hlediska je to skoro nemožné aby se opravdu zapojil každý ( ale dá se toho dosáhnout, jistými postupy, kixy v příběhu a tak)... Nebudeme si tedy nic nalhávat.... šlo by to... ale je to buď sen nebo šíleně vzdálená realita, vím co mluvím a ostatně si myslím že to poznali i ostatní( mamut/šíp loni, kterákoli jiná akce na keré je 50+ lidí už je obtížně zorganizovatelné aby se MUSEL opravdu AKTIVNĚ ZAPOJIT KAŽDÝ... ( možná vám přijde že žvatlám blbosti uplně zcesty, taky sem si teď uvědomil že sem nereagoval uplně na to co tady miči pravil, ale už se mi to nechce mazat.
>čiki: stereotypy opravdu nejsou uplně ideání, jsou zavádějíci, celkem limitující...
>jantar: no comento :D já tě opravdu obdivuju :P
>čiki: stereotypy opravdu nejsou uplně ideání, jsou zavádějíci, celkem limitující...
>jantar: no comento :D já tě opravdu obdivuju :P
14. prosince 2006, 16:11
Killien: ja to myslel spiš ve směru že by se museli zapojit uplně všichni.
13. prosince 2006, 21:37
ale tak pánové...díky za to,,obdivování"(které je stejnak ironické,že??!)....,ale myslím,že není potřeba,ikdyž....klidně obdivujte:D
a pak ještě ke Killienkovi:proč s rezervou:D
všem drsňákům:musím vám oznámit,že jsem právě téměř dokončil svou několikaměsíčnou práci na kostýmu,....a právě se chystám vyrábět si nějaké tesáčky*4*
13. prosince 2006, 18:15
Ki: Co bůh? Až porazí Auriona (a to nemůže dlouho trvat), bude stát v jejich čele jako vládce!:)
Mi: Právě tenhle systém jsme testovali na prvním Asterionu a já z toho zrovna nejlepší pocit neměl. A rozhodně si nemyslím, že by bojovník musel být nutně jednodušší postava pro člověka, co neumí moc hrát. Tyhle stereotypy dané Dračím doupětem už jsou trošku přežité.
Mi: Právě tenhle systém jsme testovali na prvním Asterionu a já z toho zrovna nejlepší pocit neměl. A rozhodně si nemyslím, že by bojovník musel být nutně jednodušší postava pro člověka, co neumí moc hrát. Tyhle stereotypy dané Dračím doupětem už jsou trošku přežité.
13. prosince 2006, 18:04
btw. Miči > na to aby vedl nějaké lemply kteří ho bezhlavě následují není problém.. a řesvěčit je o tom že si "MOCNÝ" mág taky ne... chce to jenom tréning a umění RP... ataky drobet umět uřímě lhát... :P
>Rozume no... musím to říct .... Souhlasím s tebou :)
>Jantare: ty nejsi herec ty si bůh ( berte to s rezervou : )
Nieonno: jo kostámy sou zupa... souhlasím plně s kostýmovou povinností, už sám teĎ piplám svoj kostým :
>Rozume no... musím to říct .... Souhlasím s tebou :)
>Jantare: ty nejsi herec ty si bůh ( berte to s rezervou : )
Nieonno: jo kostámy sou zupa... souhlasím plně s kostýmovou povinností, už sám teĎ piplám svoj kostým :
13. prosince 2006, 12:44
Rozume sohlasím pravě proto ten dotyčný musí umět hrát To je jenom okrajový dělení není na tom nic významnýho ale podle mýho názoru se něco podobnýho musí udělat vždyky jinak by šel člověk s obouručkou kouzlil a vedl za sebou ostatní kteří by ho jen slepě následovali takhle se uplatní každej v něčem jinym a jeden člověk pak nedokáže nic.
Ale je to jenom muj nazor nejspiš to bude jinak a je mi to jedno je to skvěla akce i tak:-)
13. prosince 2006, 12:39
S tím, že nejlepší na podobných akcích je hraní rolí, souhlasím, ale rozhodně nemám dobrý pocit z toho zbytku. Myslím, že právě RP, který ostatní, ale i mě pobaví nejvíc, je ten, který naopak z těchto stereotypů vybočuje a něčím jim vdechuje osobitost.
13. prosince 2006, 11:32
Dodatek k postavám:
Pokud se správně zahrají role tak sou všechny tři nastejno důležité.Pokud A3 překoná jen o kousek A2 tak předpokládám že by se tam uplatnili všichni.
A neni nic zajimavějšího než hádky-KOuzelník x Válečník ,Kouzelník x zloděj:-)
13. prosince 2006, 11:29
Lidičky všechny vas zdravim.Kdo mě neznáte(většina)nebo si mě nepamatujete(asi stejně velká většina)jsem nějakej Miči.Moc sem zatimnepouštěl do pročítání příspěvků ale..
Nejkrásnějčí na akcích podobného tipu je hraní rolí a od toho se odvíjí povolání s jejich vlastnostmi krasně je tohle všechno propracováno ve světě Dračího doupěte.Proč se toho nedržet?
Ja bych navrhle :
Kouzelnik: Vedoucí družiny nejmoudřejší menší zbraně zato rozmanitá kouzla a moc vyjednavače a tvůrčí osobnosti.
Zloděj:Hodně náročná postava zbran nastejno jako kouzelník a nastarosti většinou podšívárny krádeže finance adrhocené předměty popřípadě s nějakou pomocnou kozelnou mocí(předměty) a tak však to znate.
Válečník: Jakékoli zbraně ne zrovna vudči postava dokud se nedostane k boji tam velí ostatním a snaží se skloubit jejich schopnosti.Poměrně jednoduší postava pro ty co se ohánějí mečem zato ale nejsou dobří v hraní.
V každým případě by neměl chybět kostým jak všichni říkájí.Minule sem zahlídl mam dojem šusťákovinu a docela mě to vykolejilo.
Co se týče zbraní tak s těmi bi měli všichni začít už teď po zimě bude spousta rozbitých hokejek a mirelon(nebo jek se to píše)-zateplení na tubky- se dá sehnat mam dojem 2m kolem 50,- což neni tak moc(1m na trening a 1m pak na asterion).A z toho pak vyrobit meč je otazka max hodiny a zkrášlení další.
Omlouvam se za delku a asi za zbitečny blaboly.:-)
Omlouvam se za chyby bude jich tam určitě dost, prosím neopravovat:-)
12. prosince 2006, 19:49
Jantare: nikdo není tak dobrý v RP, aby vypadal tak hloupě
12. prosince 2006, 19:26
k Čikimu:no,pochybuješ snad?:D
k Nienně:toto jim neříkej,to okoukají a pak budou stejně hloupí jako já...a navíc už to nebude originální:D
12. prosince 2006, 18:51
Jantar: V tom případě smekám, jsi v tom opravdu dobrý. Děti, podívejte se všichni na Jantara a učte se...
12. prosince 2006, 09:50
Zvažujeme to už dva roky, ale přiznám se, že si nevybavuju nikoho, kdo by na A2 neměl alespoň jednoduchej kostým.
11. prosince 2006, 19:41
Ano, ano v tom oblečení plně souhlasím s Niennou to je také podstatná část atmosféry hry..... A tak se Čiki a ostatní hlavní gamemastři přimlouvám, nešlo by dát do přípravy ke hře mimo druhů a typů a rozměrů zbraní též návrhy jednoduchých, snadno zhotovitelných kostýmů pro hráče? Dokonce bych navrhoval, že by možná nebylo špatné, kdyby jednoduché odění, např. tunika, apod. byla stejnou podmínkou účasti na A3 jako zbraň...
Vždyť kdo má zájem, tak si jednoduché oblečení připraví s nadšením a snadno a atmosféra kolem celé akce hned bude o pár úrovní výše.... no a lenoši, kteří nechtějí přípravě na A3 věnovat nějakou tu hoďku, jezdit nemusí, ne? Co vy ostatní na to?
11. prosince 2006, 19:08
Počítá. Dokonce to může být hafo kvalitní postava. Pokud je to ovšem HRANÉ:)
11. prosince 2006, 17:15
njn...někdo prostě musí HRÁT(jen hrát)roli hloupého...i to se počítá do RP,ne??!*4*
11. prosince 2006, 17:05
Humorné, Jantare, bez tebe by to tady asi nešlo. Těším se, až tě uvidím s úžasně vražedným bijákem a štítem. Mám takový pocit, že by ti to proti jednomu lepšímu borci s mečem nepomohlo. Mno nic, ještě bych dodala k tomu RP, vhodné oblečení by se taky šiklo, když jsem uviděla na dvojce někoho v šusťákovce a meč si k tomu nesl v igelitové tašce...prostě takhle ne!
7. prosince 2006, 13:15
Docela zábavné komentáře, to jsem si početl, pro Jantara: dobrý ale skutečně dobrý šermíř se ubrání třem průměrným, když má štěstí a tak dobrých šermířů je v republice jenom pár,(možná mistr Koza nebo Vytopil), dokonce ani dobrý šermíř se dvěma jednoručními zbraněmi nemůže technicky pokrýt deset zbraní útočníků no a pokud mluvíš o tom, že jednoho po druhém, tak to už není deset na jednoho, že...
Takhle bys mohl porazit i třicet lidí, když s nimi budeš šermovat po jednom a přece určitě neřekneš, že porazíš sám třicet protivníků....
Jinak si každopádně myslím, že dobrý roleplaying může znamenat naprostou změnu atmosféry hry na vynikajicí úroveň... na dvojce sice byla výzva k tomu, aby se všichni snažili vžít se do svých rolí, ale mnoho lidí se to musí naučit co to vlastně znamená a na to může být víkend v Třebíči výborný a taky konkrétní již dopředu připravená a promyšlená role se hraje úplně jinak než improvizace na místě, navíc když někdo,(hlavně z mladších), moc fantasy nezná anebo prostě moc v improvizaci nevyniká....
Pokud bude hodně lidí s připravenou postavou, kterou budou umět hrát dle mého názoru to může posunout Asterion 3 do nebeských výšin...
6. prosince 2006, 18:51
Ja to tu radsi necet... ale mylim, ze ty povolani nejsou nic moc, v tomhle dvojka byla lepsi...
6. prosince 2006, 17:47
Ty jo, vy tomu tak rozumite... My jsme se s klubem jenom jednou mlatili klackama. Ale snad i pres to Zatopena jeskyne na Asterion dojede! :-)
5. prosince 2006, 21:11
Hwaelos:no....když se nad tím zamyslíš,když bojuješ proti osmi soupeřům zaráz,nemáš šanci,to je pravda,to uznávám....,a proto si musíš podávat jednoho po druhém,vím,že v dřevárnách je biják nejméně realistická zbraň,ale spolu se štítem je vražedná....budeš utíkat,dostaneš protivnáky do řady,takže si sami budou překážet...a postupně je budeš ,,dávat"jednoho po druhém.
5. prosince 2006, 16:05
> Mamunt, Nienna: oukej... s tímhle souhlasím.. hlavně bysme s tím měli dělat něco my.... RP by měl být základ takových akcí... Ostatně Bázeň a Honey by to měl drobet pozvednout... ačkoli si myslím že to místy bude některé bude svádět k né moc RP věcem... je to věc názorů samosebou...
ad ta diskuze: jo... může to dát v podstatě jakýkoli pwnzor s godlike itemama, novu inteligencí a tak podobně. A nebo kdo to umí proti 10ti dětem v předškolním dětem. (rozumějte... aby nedostál sám nějaké zranění) Nebo by to mohl být fakt kruci hecař *36* :D
ad ta diskuze: jo... může to dát v podstatě jakýkoli pwnzor s godlike itemama, novu inteligencí a tak podobně. A nebo kdo to umí proti 10ti dětem v předškolním dětem. (rozumějte... aby nedostál sám nějaké zranění) Nebo by to mohl být fakt kruci hecař *36* :D
5. prosince 2006, 09:17
Ad debata co se tu tak pěkně rozvíjí - souhlasím s Mejmim, či Čikim. Na druhou stranu - dejte mi Ščakl a deset Jantarů a já vám ukážu, že může mít pravdu!!!
4. prosince 2006, 23:14
To Jantar: Bohužel, Mamut má pravdu. Je pravda, že kupříkladu Adam se dokázal efektivně na Asterionu 1 bránit jedné družince (cca. 8 lidí), ale několika zásahům se nevyhnul ani tak. A bylo to dané tím, že měl se šermem jako jediný z tohoto souboje mnohaleté zkušenosti. A asi netřeba dodávat, že by ho těch "pár zásahů" ve skutečném boji stálo život.
4. prosince 2006, 18:13
Maruška: máš pravdu,největší část hry stejně dělá roleplaying-na tom bychom měli zapracovat všichni.Možná ta akce v Třebíči nám všem v mnohém pomůže. A co říkáte na zbraně?? vyhovovaly vám ty minulé? Mě by to dosti zajímalo...
4. prosince 2006, 16:27
Mamut:nesouhlasím,byl jsem u toho...možná Ti řekně něco jméno Azrik-je to chlapík,který má po celé Čr přednášky o dřevárnách.....,už je to opravdu znalý chlapík a kdyby jsi ho viděl v akci,tak by jsi změnil názor.
4. prosince 2006, 15:08
Jantar: 10 proti 1, to zvládá tak akorát hrdina v nějaké ulítlé fantasy, nebo org proti 10 hráčům, který má asi 3krát tolik životů než všichni dohromady. Když uvidíte jak se na Vás blíží Čiki v potrhaném triku a s nabíleným obličejem, tak opravdu není vhodné zavolat: "bacha, čiki!" ale pořád je to lepší než: "jé hele, čiki!".
4. prosince 2006, 14:58
To Renča: Mno, to stejné bylo na Asterionu 1 a to všichni meče neměli, takže v tom to asi nebude...
To Karel: myslím, že to je fakt dobrý nápad. Jenom chudáci organizátoři, jestli je to donutíme udělat, ti se pěkně nadřou :-D Jinak jediné, co mě napadá je, že bychom se víc měli snažit spíš my, než organizátoři. Mylím tím hlavně roleplaying, atmosféra hry by stoupla o hodně procent
2. prosince 2006, 20:33
Renčo:no,ale i orgů bylo na některýh místech dost...třeba na Asterionu 2 jak jsme v tom průsmyku narazili na Drika,tak jsem byl třeba proti Hejkalovi chvíli sám,pak teda přiběhla Maruška a už to bylo v pohodě*4*
2. prosince 2006, 18:30
Jantar: Promiň,ale asi jsem to špatně napsala, nemyslela jsem jednoho nepřítele jako z cizí družinky,ale jako jednoho soupeře pro všechny (organizátora). Protože i takové úseky jsou-všichni účastníci proti orkům...třeba se to ale změní...kdo ví
30. listopadu 2006, 22:04
Renča:no,tak o tom by se dalo polemizovat...skupinky byly tak trochu i vyrovnané,takže když jedna bitka byla z týmu A na tým B 9:1,tak kousek vedle zase byla bitka tým A proti týmu B 1:9...já jsem třeba fightil vcelku i dost...a sám,i třebaproti třem lidem.....a zkušený šermíš dá klidně deset lidí,pokud ví,co má dělat....a zbraně by byli vyrovnány zase dovednostmi,tak jsem to myslel....že teřba Zloděj může 1)jen hrát Zloděje,ale přitom být nabušenej,mít meč,atd. nebo za 2)mít ubohou,ale vraždivou dýku a zase být v družince nejdůležtější postava kvůli svým schopnostem.
30. listopadu 2006, 18:43
Jantar: skloubení povolání má jistojistě něco do sebe,ale já osobně bych nerada opakovala způsob minulý- dovednosti,protože pak třeba,když měli všichni meče,docházelo často k zmateným chumlům,kdy deset lidí hlava nehlava mlátilo do 1 nepřítele, který tudíž neměl šanci, a i Ti,co bojovat chtěli si moc nezamlátili-už nebylo místo:-))
30. listopadu 2006, 15:57
to Kája>je to dobrý nápad....jen jde o to,jestli to orgové schválí,ale myslím,že se jejich moudrostí bude pro
to Kill:jsem rád,že jsi mě podpořil...myslel jsem to tak nějak,jak jsi to zde napsal...akorát jde o to,žetřeba nějací ,,menší"hráči si velice rádi pochlubí,co že to za výhody mohli třeba válečníci mít,...a kozlo osobnosti a šum a fuk,akorát ne úplně...i tak by to ale bylo dobré
29. listopadu 2006, 19:18
to kája> popřípadě by se některé družinky mohly pokusit uzmout ty peníze jinou , více násilnou cestou. Je to dobrý nápad, který bych i podpořil, protože by se asi líp uplatnilo ono hraní svých postav , nejom vlastnosti jako hamižnost nebo tak popřípadě by se dalo ještě více intrikovat pomocí peněz.
to Jantar: osobně si myslím že skloubit povolání /dovednosti dohromady je taky dobrý nápad, ale né uplně ideální... bylo by to super kdyby každé povolání "mělo" ty dovednosti , ale přitom by o nich ostaní povolání něvěděla, popřípadě by se dovednosti nebo povolání dalo vybírat nejmenovitě ( aby si ostatní mohli myslet že sem třeba mocný kouzelník a přitom budu podlý zloděj nebo tak nějak)... ostatně začínám ještě uvažovat o něčem jiném, jak si to nějak ucelím, tak to sem hodím
jo jak se to bude dál ubírat.... že by ta konečná apokalypsa? vymícení veškerého Dobra? nebo Zla, popřípadě jiný katastrofický konec? :P
to Jantar: osobně si myslím že skloubit povolání /dovednosti dohromady je taky dobrý nápad, ale né uplně ideální... bylo by to super kdyby každé povolání "mělo" ty dovednosti , ale přitom by o nich ostaní povolání něvěděla, popřípadě by se dovednosti nebo povolání dalo vybírat nejmenovitě ( aby si ostatní mohli myslet že sem třeba mocný kouzelník a přitom budu podlý zloděj nebo tak nějak)... ostatně začínám ještě uvažovat o něčem jiném, jak si to nějak ucelím, tak to sem hodím
jo jak se to bude dál ubírat.... že by ta konečná apokalypsa? vymícení veškerého Dobra? nebo Zla, popřípadě jiný katastrofický konec? :P
29. listopadu 2006, 17:31
Něco mě napadlo. Berte to jen jako návrh. Co zavést nějaký měnový systém? Podle mě by to chtělo nějaké zlaťáčky nebo tak něco, možná by to udělalo hru o ždibec realističtější. Vím že to asi bude docela složité jenže nebylo by to super? Družinky by se mohli snažit podplatit CP (cizí postavy) nebo je jakkoliv jinak využít, například se vyplatit z nějakého maléru, podplatit družinu druhou. Za dané peníze (zlato) by se pak kupříkladu dala nakupovat kouzla (nějaké svitky, vybavení či cokoli).. záleželo by pak akorát na organizátorech, za co by se dalo použít a na hráčích by pak jen bylo, jak to využijí. Na začátku by mohl mít každý určitý finanční obnos a během hry by je dále mohli najít či ukrást (tady by se mnohem více mohl uplatnit zloděj, kdyby se hrálo systémem povolání).. to už jen záleží na rozšíření myšlenky... popřemýšlejte, doplňte mě a pokud se Vám to nikomu nelíbí, tak to berte jen jako "pár" řádků navíc :-)
27. listopadu 2006, 21:44
Tak tedy začnu:Podle mě byla volba povolání určitě své kouzlo,avšak vyšlo z toho,že některé její ,,druhy"byly trochu v nevýhodě.Například při nějakém litém boji se kouzelníci a zlodějové skoro neuplatnili....ale podle mě to i šlo.Volba dovedností byla též dobrá,a když na to tak myslím,možná by bylo perfektní skloubit tyto dvě Asterionské,,specialitky"dohromady,avšak tak,že určité povolání by mělo na výběr jen některé dovednosti.Pro orgy by to bylo sice těžší,ale možná o to i lepší.A nějaká nová A.specialitka-proč ne??!ale stálo by to další vymýšlení a ....něco chytrého