iKlubovnae-StopaSPJFe-ShopDlouhodobá hra pro kluby


, Registrovat
Přejít na menu

Diskuze o hře

zóna hráčů a příznivců hry Bratrstvo 2

15.11.2004 20:42
Autor: Soki, Počet přečtení: 1613

Sem pište své připomínky, náměty, nápady atd.

Vytvořil 23. ledna 2011 v 18:06:57 mira. Záznam nebyl nikdy upravován.


Diskuze ke článku

10. března 2005, 16:37
Artur

Stinadla by se mela zvetcit.
9. ledna 2005, 14:38
Berushka

Co ovlivnuje ztratu kouli v bitve? Proc kdyz jdu do bitvy s 10 koulemi, ztratim jich 20?
5. ledna 2005, 20:33
Ufounek

SOKI, prosím tě, nefungujou odkazy "předměty" a "suroviny", jukni na to. Dík
29. prosince 2004, 15:16
Ladafajrak

A to je správně? Když je nepoužiju, tak proč o ně přicházet? Jo, mimochodem, myslíte, že Soki ještě žije? ;c)
16. prosince 2004, 22:29
Ufounek

Jitulka : protože pokud příjdeš v bitvě o 20 koulí a máš je na skladě, nevadí, že jdeš do bitvy jen s 10ti koulema. Prostě se ti odečtou, protože je máš, ač jsi je nepoužila.
14. prosince 2004, 15:46
Berushka

J: To se mi taky stalo a zbyla mi 1.
14. prosince 2004, 14:26
Jitulka

Soki proc kdyz dam do bitvy 10 koulí odecte mi to 20?????
11. prosince 2004, 19:53
Elite

horman=hormon
vyrazis=vyrazit
11. prosince 2004, 19:42
Elite

2 Soki:
Žebříček ulice Mlýnská :

1. Cert008 33979 (n)
2. Elite 32718
3. AntiVirus 27937
4. NESQUIK007 22819
5. Cmeldinka 16704
6. Sumina 8369
7. Cert009 1623

klidni horman nez budes chtit Certa vyrazis stejne jako me ho zajima kdo to je.....
11. prosince 2004, 17:40
Ufounek

CO JE DOBRÉ :
Na zbořeništi je neomezené množství surovin :-) CO JE ŠPATNÉ :
za 400 tahů jsem NENAŠEL NIC :-(
10. prosince 2004, 09:04
Rikytan

SOki:ajaj ja myslel ze aji pecet velbatra(odlaka stoupence)ze u toho to taky de ach jo no nic
9. prosince 2004, 20:21
NESQUIK007

Soki:Kdyz su naborar kdy muzu zacit posilat pozvanky na pristi vek???
9. prosince 2004, 17:37
Soki

Elite: funguje jen osobni talisman ... zatim ...
8. prosince 2004, 23:03
Elite

Proc nemuzu pouzit predmet na odlakani stoupence, kdyz Sokimu to de?
8. prosince 2004, 14:52
Soki

Ladafajrak: suroviny jsou i na zborenisti a to v nevycerpatelnem mnozstvi. V ulicich je jen symbolicke mnozstvi na zacatek hry.
8. prosince 2004, 14:50
Soki

Lukyna: sila maskovani skryse ... cim je maskovani nizsi, tim je vetsi sance se do ni dostat
8. prosince 2004, 14:39
Ladafajrak

Nezdá se vám, jako mě, že surovin ve skrýších je ukrutně málo?
6. prosince 2004, 10:29
Ufounek

LUKYNO : při proniknutí do skrýše musíš svést řadu bitev o oslabení maskování skrýše. Až ho dostatečně oslabíš, tak můžeš dovnitř a patřičně si zaplnit bodové konto :-)
6. prosince 2004, 10:26
Ufounek

Včera se mě a Barunence stalo, že když jsme vybrali předmět ze skrýše a uložili ho do naší a stiskli tlačítko "zpět", objevil se červený nápis, že podvádíme a body za předměty se nám nepřičetli. Naše ulice tak přišla o 1080 bodů :-(
6. prosince 2004, 07:27
Lukyna

Soki: A co teda hraje rolik při prinikání do skrýše, když ne počet stoupenců?
5. prosince 2004, 13:38
Cert008

Soki jenze on ti chtel pomoct a ani nevim ze toho vyuzival no ejste se ho zeptam ale vsechny body si mu strhavat nemusel...:(
4. prosince 2004, 12:52
Soki

Lukyna: kdepak, pocet stoupencu v pronikani do skryse nehraje roli, jen pri pronikani do ulice ..., kde je dobre mit vic stoupencu nez je ulicni straz. Kazdopadne, az se spravi funkce predmetu, zacnou mit vetsi vyznam a vyplati se je mit vic nez valceni ...
4. prosince 2004, 12:50
Soki

Cert: Vsechny, kdo si hrali s poctem stoupencu, pred tim, nez jsem to opravil jsem potrestal odejmutim poloviny nebo vsaech bodu a stoupencu. Tim totiz mohli ziskat nekonecne moc kroku. je to proaste podvod a kdo podvadi, tak ten ma u me velky minus
4. prosince 2004, 11:03
Cert008

Ja myslim ze vsichnii tak nehraji aspon z nasi ulice nikdo!Jo a SOki nechapu za co si smazal Elitemu body to si trochu prehnal!
3. prosince 2004, 19:13
Barunenka

No teď prostě, když HURYKAn řekl jak to udělat, tak si s tím hrajou (jak řekl jeden z hráču Bratrsva) všichni.... Příde mi to od vás trapný, kdo si takhle pomáháte!!!! Vám to trapný není????
3. prosince 2004, 18:08
Berushka

Kdo si hral v Mlynsky? 10. Mlýnská -2147407654
3. prosince 2004, 16:11
HURYKAN

Pozor, kdo se uklepne a a zvlaste kdyz hraje potmě a zmačkne třeba hřbetem maličku na klavesnici minuas a da to v okamžiku kdy přidava hlidku do ulice, tak mu přibudou stoupenci a a body, nedělejte to jinak se to zhrouti... ja stejnak nechci byt ve hre hodnocenej a v žebřičku chci jen odhalovat chyby a tahle je dost děsná, tak mě nanapodobujte pls
3. prosince 2004, 14:36
Berushka

Lukyna: Jojo. A musis vedet, kde ta dotycna ulice ma sve predmety, ale to Ti asi nemusim psat. :))
3. prosince 2004, 13:34
Macus

aky si myslím že se to zase točí jen kolem bitev.
3. prosince 2004, 11:16
Lukyna

Aby se člověk dostal do cizí skrýše, tak musí mít víc stoupenců než je maskování?
3. prosince 2004, 11:16
Lukyna

Aby se člověk dostal do cizí skrýše, tak musí mít víc stoupenců než je maskování?
3. prosince 2004, 11:14
Lukyna

Zdá se mi,že se z téhle hry stává "bojová hra". Pátrání bylo nějak potlačeno. Chybí vnitřní uličky a navíc pátrání po předmětech stojí dost kroků.
3. prosince 2004, 08:59
Soki

Dinastar ma dutku a bylo mu prideleno pouze 10 stoupencu, odebrano polovina bodu, kouli, stitu i katapultu.
3. prosince 2004, 08:56
Soki

Lukyna: u zjistovani info hraje roli nalada hrace, kdo ji ma spatnou, je to snadne, pokud ma 100% muze to chvili trvat
3. prosince 2004, 08:55
Soki

Ladafajrak: s tema budovama je to dobrej napad, diky
2. prosince 2004, 20:16
NESQUIK007

Ja bych hru neukoncoval.Stoupencu ma spatky 20 a kdyz se podivate tak Lozibky by stim stejnak nic moc neudelaly:-)
2. prosince 2004, 19:35
Danzkorr

1. Dynastar [Lozíbky] 249 Pánové, to uz fakt přeháníte. Myslím že je čas ukončit tento věk Bratrstva a opravit chyby.
2. prosince 2004, 19:32
Berushka

Tak co, kdo se uz podival na info o Dynastarovi a na jeho pocet stoupencu?
2. prosince 2004, 18:38
Berushka

A neni to jedno?
1. prosince 2004, 07:23
Ladafajrak

Přicházím s jední takovým technickým detilem, kterej mě ale docela naštval... Proč nejsou budovy z modelu ve stejným pořadí ve "ulici" a "surovinách"? Myslím, že by to bylo logický.. :c)
30. listopadu 2004, 22:49
Jitulka

Jinak chybi mi informace k bitvam -vim ze o sile zbrani tady padlo hodne ,ale uvitala bych v napovede co kdo pouziva k obrane na urcity typ utoku atd.....
30. listopadu 2004, 22:48
Jitulka

Luky proc ne ;-) Stava se
30. listopadu 2004, 13:31
Lukyna

Je možné, aby se mi u jednoho hráče čtyřikrát nebo pětkrát za sebou při zjišťování informací o něm objevilo...nepodařilo se Ti zjistit žádné informace?
30. listopadu 2004, 11:41
Jitulka

Certe to se stava i me ;-)
29. listopadu 2004, 16:45
Cert008

Jeden jedinej predmet ktery me funguje a uz podruhy se mi stalo tohle
Odlákat stoupence se nám nepovedlo.
28. listopadu 2004, 20:54
Danzkorr

Soki > Danzkorr : Nevim, ted nemam cas predmety predelavat je to tak na dva dny prace ... snad o Vanocich to nekde urvu ... chybu nemuzu najit, budu vsechno kolem predmetu muset udelat znova ..., takze ti doporucuji nespolehat na predmety ... a najit jine cesty
28. listopadu 2004, 16:34
Macus

No tak pokud sou jen ve dvou ulicich tak to je zajímavé vyhraje ten co si nasbíral nejdřív předměty...Hmmm
28. listopadu 2004, 16:23
AntiVirus

Mě nefungu předmět že na mě nesmi 24 hodin utočit!!!
28. listopadu 2004, 16:16
Ufounek

Mě předměty taky fungujou...
MACUS : desky jsou už jen ve dvou ulicích(neřeknu kde, nebylo by asi vůči nim férový) a s tím zbeřeništěm je to fakt hustý. V minulým věku jsem si otamtaď přinesl 1 prach za 24 kroků...
28. listopadu 2004, 13:17
Berushka

Me predmet taky fungje bez problemu.
28. listopadu 2004, 11:43
Macus

rad bych věděl kam mám chodit pro suroviny když není možnost získat tolik stoupenců a tím se dostat do jinych ulic a na zbořeništi je to docela husté za 85kroku jedna deska...hmmmm moc hezké-((Soki nechceš to nějak změnit?
27. listopadu 2004, 17:24
Macus

Danzkorr.....jo je to divné,ale nevím proč to někomu mjnede a někomu ne.Mě teda fungoval poprvé.No uvidíme jestli bude fungovat příště-)A jmeno neřeš to je v poho-))))
27. listopadu 2004, 10:42
Cert008

Jo tak jak to je Soki da se to opravit tem co to nejede nebo to bohuzel nejde ja myslim ze to pochopime kdyz to nepujde jen bych rad slisel odpoved...
27. listopadu 2004, 08:28
Danzkorr

Omluvám se za tu hrubku, Marcusi, ale stejně je to nefer:)
27. listopadu 2004, 08:27
Danzkorr

Marcusy, neni to divný - tobe predmety fungujou a mne ne. To prece neni fer. Ja chci taky vyuzit jejich schopnosti.
26. listopadu 2004, 15:20
NESQUIK007

Soki nedalo by se pridat ze by se nacelnik a podnacelnik mohl divat na ostatni hrace z ulice???
26. listopadu 2004, 13:52
Maxwilien

uz to funguje ale ejn na vyzvedace
26. listopadu 2004, 13:35
Macus

Mě předměty fungujou.Ale mám jinej dotaz nešlo by zařídit někde hlednání materílau i jinde,než ulice a zbořeniště.?Co takhle ještě jedno zbořeniště,nebo aspon když už to stoji 80kroku tak větší počet?Už dochází material a je to ne levačku,ti co si nenahamounily než se zavřely ulice stoupencema tak mají smůlu.A většina ulic je už prázdná.
26. listopadu 2004, 11:57
Jitulka

Neselo by v budoucnu nejak udelat burzu materiálu nebo alespon totez v ramci ulice.......??? Zjednodusilo by to praci
26. listopadu 2004, 11:27
Cert008

Se omlouvam ta Jitulka byl omyl melo tam patrit
26.11. 09:30.46 Hráč Soki [Minátky] jednoho stoupence hráči [Mlýnská].
26. listopadu 2004, 11:25
Cert008

25.11. 16:43.42 Hráč Soki [Minátky] jednoho stoupence hráči [Mlýnská].
26.11. 10:02.43 Jitulka [Ohrady] protestoval(a) na radnici proti bourání
TO je sice hezky SOki ale co mi tem kterym predmety nefunguji:/
26. listopadu 2004, 09:55
Zweter

Uz funguji talismany?
26. listopadu 2004, 07:35
Ladafajrak

Jak je tohle možný??? Vyhráli jsme. Získali jsme -112 bodů a jednoho stoupence....
25. listopadu 2004, 23:37
Danzkorr

Soki, tys mi psal, ze to nejde nikomu : 25.11. 16:43.42 Hráč Soki [Minátky] jednoho stoupence hráči [Mlýnská]. Proc to jde tedy tobe a mne ne? Nezlob se, ale zacina mi to bejt divny.
25. listopadu 2004, 21:07
NESQUIK007

Me zase nefunguje predmet lozeni do skrysi
25. listopadu 2004, 20:24
Maxwilien

me to predmetem nechce bart stoupence ukazuje se mi ze to nelze
25. listopadu 2004, 20:09
Danzkorr

Mne nefunguje zadnej predmet
25. listopadu 2004, 18:10
Cert008

Jo mam 2predmety proniknuti do jakekoliv skryse a ani jeden mi nefunguje!!!:(
25. listopadu 2004, 14:22
Lukyna

Mě přijde docela nešťastné, že Ti co mají špatnou náladu jsou na tom tak jak jsou. Těžkou se z toho můžou vyhrabat, když se na ně všichni zaměří a útočí se pořád jen na ně a každých 24 hodin přijdou o stoupence. Zvyšování nálady stojí poměrně dost tahů a sotva si jí trochu zvýší nějakým činem hned je tu někdo, kdo jim jí okamžitě zase sníží... s tím by chtělo asi něco udělat.
25. listopadu 2004, 09:18
Lukyna

To Ufounek: 1)Ale když chudák náčelník omarodí,tak má ulice po válčení..případně by se v událostech mohlo objevovat přímo jméno hráče, který vyhlásil válku 2)S tím časovým limitem vyhlašování války - jsem pro
24. listopadu 2004, 19:49
Danzkorr

Certe, tohle jsem uz Sokimu psal. Snad to opravi, ale ... bohuzel. Mne nefunguje zadny predmet.
24. listopadu 2004, 16:01
Cert008

Soki nemuzu pouzit 1predmet na odklanai stoupence kdyz an to kliknu tak se mi nic neukaze
24. listopadu 2004, 15:53
Ufounek

SOKI, nešlo by něco udělat s vyhlašováním války???
Mám dvě řešení :
1. Válku by mohl vyhlásit jen náčelník ulice, aby se vědělo, kdo jí vyhlašuje
2. Pokud ulice vyhlásí válku, nepůjde již vyhlásit ji dřív, než po jejím skončení a to v obou ulicích.
Takhle, pokud nebudu chtít válčit, stačí do konce věku jen každých 23 hodin kliknout na nové vyhlášení a mám vystaráno.
24. listopadu 2004, 14:07
Berushka

Co kdyby pri pridani stoupencu ulici vehlas nepatrne stoupal...?
23. listopadu 2004, 22:19
Cert008

Nesquik:loz do jinych ulic pro suroviny.
23. listopadu 2004, 21:45
Ufounek

Já bych řekl, Berushko, že mají v Lozíbkách trochu pomatené vedení, přesně takhle dokola vyhlašovali válku i v prvním věku B2...a nebo je to výborný trik(švindl) pro oddálení nepřipravenosti na válku. CHYBÍ TADY VONTRADA, KTERÁ BY TAKOVÉMU POČÍNÁNÍ UČINILA PŘÍTRŽ!!!!!!!!!!
23. listopadu 2004, 21:19
Berushka

Lozibky me zacinaji stvat. Pocet vyhlasenych bitev jednou ulici by se mel nejak omezit, Lozibky nam vyhlasili 5x valku behem 2 dnu... Takhle se porad musime prizpusobovat a opravovat pokyny...
23. listopadu 2004, 18:29
NESQUIK007

Soki:kdyz dojdou suroviny v ulici tak budu muset do zboreniste,ale tam jsou jenom dve skryse ve kterych jsou latky a prach.Aspon tak to bylo minulej vek.Zmenil jsi to???
23. listopadu 2004, 12:19
Lukyna

Tak teď jsem zjistila, že stoupenec jde získat i od soupeře, který má míň stoupenců než já,ale je to asi náhoda.
23. listopadu 2004, 11:31
Danzkorr

Díky, SOki.
23. listopadu 2004, 08:36
Cert008

Soki nejvic co me tu stvalo a myslel sem ze to upravis:)je to ze na velke zdi muzu napsat jen omezene mnozstvi pismen proc je to tak urceny?Nebo to nejde spravit?ja to pochopim ale jestli to spravit jde tak by to bylo lepsi nez aby psal 1zpravu na dvakrat na velke zdi:)dik
23. listopadu 2004, 07:19
Lukyna

Soupenec jde získat v bitvě jen od soupeře, který má víc stoupenců než já? To je divný..
22. listopadu 2004, 23:42
Soki

Danzkorr: Ta hodnota se totiz meni kazdy vek ... vzdy zmenu uvadim ve zprave pro kazdeho ... je fakt, ze tento vek ke zmene nedoslo, a zapomnel jsem to zopakovat ... dik za upozorneni pro nove hrace opakuji Katapult utok 10, koule utokm i obrana 2, stit obrana 1
22. listopadu 2004, 20:46
Danzkorr

Rád bych vedel, proc neni v napovede utocná a obranna cisla ruznych zbrani (koule, stity ..) Myslim ze by to rada lidi uvitala a ne jen ti, se kterymi si Soki pise.
22. listopadu 2004, 19:10
Soki

Cert: Mas pravdu ... bude lepsi, kdyz se to snizi na 2 nebo 3 tahy, aby s tim slo pocitat pri hrani
22. listopadu 2004, 19:09
Soki

Lada: no na boj musis jit aspon s 10 koulemi ... je tam ale nejakej drobnej problem s tim, ze to co vypisuje vysledek bitvy nekdy presne neodpovida skutecnym ztratam munice ... az budu mit chvilku, tak to zkusim prekopat, ale neni to tak snadne ... je to tak na den prace i s testovnim, coz ted bohuzel nemam :(((
22. listopadu 2004, 16:27
Ladafajrak

Našel jsem jednu takovou podivnost - když mám 15 koulí a zvolím, že chcu do boje s 1, stejně mě jich ubude 10...
22. listopadu 2004, 15:09
Cert008

Jo chtel sem se teda jeste zetptat na to jak je to teda s presouvanim predmetu?nemelo by to byt za 2tahy 5je preci oc pro ty co to schhytalia nekdo je zrovna vykrada at muzou aspon neco presunout do sve nahradni skryse...
22. listopadu 2004, 14:33
Berushka

Odpoved na predmety jsem dostala vcera do schranky.
22. listopadu 2004, 13:52
Danzkorr

Macus: já mu neberu zasluhy. Ja jen oznamuji, ze mi na me otazky neodpovida. Nebo ty jsi tu nasel odpoved, proc mi nefunguji predmety?
22. listopadu 2004, 10:19
Macus

Danzkorr.....Myslím že Soki je dost vytížen tak se mu nediv že sem se dostane jen malo.A na většinu otazek si tady dokážem poradit-)))Nebyt Sokiho tak nehrajem-))
22. listopadu 2004, 00:00
Soki

Cert: jo zatim lze talisman vytvorit snad kdykoliv. Od pristiho veku to bude zase asi na rozhodnuti vontske rady, jak dlouho to bude po vstupu do hry
21. listopadu 2004, 23:56
Soki

Elite: jo ten vypis ztrat neni presný v určité situaci ... spravně je to tak, ze pokud svedes bitvu s nekym, kdo je vice jak 2x slabsi, tak ti to bere dvojnasobek munice, coz se v tom vypisu zatim nezohlednuje. Je to bohuzel hodne slozity a budu to muset predelat asi kompletne u bitev.
21. listopadu 2004, 21:34
Soki

Sorry lidi, jsem jen clovek, dva dny jsem tu nebyl ...
21. listopadu 2004, 20:33
Danzkorr

Ale tohle Soki stejne nebude povazovat za problem. Nebot s cin prijdu ja, tak to je POD JEHO uroven.
21. listopadu 2004, 20:31
Danzkorr

stoupence mužeš získat ještě když použiješ předměty-)) MOZNA. Mne se to nepovedlo. Ac jsem pouzil predmet a zkontroloval, zda ten dotycny ma doatatek stoupencu a jestli o ne v poslednich hodinach neprisel. Stale moc otazek a tak malo odpovedi :)
21. listopadu 2004, 14:48
Cert008

nj ale je to skoda ti kteri chcou patrat a nechou utocit nezsikaji stoupence:/ Soki:mas tu dost otazek a malo odpovedi...
21. listopadu 2004, 14:35
Macus

stoupence mužeš získat ještě když použiješ předměty-))A myslím že zustali i ti po dokončení modelu.
20. listopadu 2004, 19:38
Teriperi

Jahoda: Protože stoupence už můžeš získat jen v bitvách. To je proto aby těch stoupenců nebylo tolik:)
20. listopadu 2004, 17:29
Jahoda

Proč mě nepřibývají stoupenci po 1000ci bodů?
20. listopadu 2004, 14:43
Cert008

Muzu si talisman vytvorit kdykoliv ze?
20. listopadu 2004, 13:44
Cert008

JO a presouvani predmetu kdy si myslim ze se moc nepouziva jelikoz se to nevyplati si myslim ze by melo byt za 2tahy a ne za 5 at maji taky sanci kdyz jim nekdo zacne vykradat skrys a shodi jim maskovani..tak za 2tahy¨by se neco dalo presunout
20. listopadu 2004, 12:28
Elite

Soki: prosimte .... mel sem 19 kouli a 10 katapultu..... poslal sem do utoku 10 kouli a 1 katapult..... vyhral sem, ale napsalo me to ze sem ztratil 20 kouli a 2 katapulty..... a v detailech me zbyla 1 koule a 8 katapultu
20. listopadu 2004, 10:05
Maxwilien

soki:a pujde to uz tenhle vek?
19. listopadu 2004, 22:09
Teriperi

Macus: Minulej věk mi ani nepřipomínej:))) Ze skrýše mizelo úplně všechno...
19. listopadu 2004, 21:21
Macus

Hm tak to máš asi pravdu Soki.Minuly věk sme dělaly co sme mohly a stejně si Havran k nám chodil jako do samošky-)))
19. listopadu 2004, 20:52
Soki

Prozrazeni skrysi je riziko, ktere podstupujete vzdy pokud nekoho vyhazujete. Navic objevit skrys jine ulice neni problem. Jde spis o to ji uchranit. proto tohle nepovayuju za problem.
19. listopadu 2004, 08:55
Danzkorr

Ano, at jde pouze se vratit zpet do te same ulice.
19. listopadu 2004, 07:14
Macus

Myslím si že když se někomu rozbije pc tak má určitě nejakeho kamoše nebo muže jit do net kavárny a napsat ulici že je dočasně mimo at ho nevyhazuje ne?Co?Podle mě bych vyzvědače do ulic už nepouštěl.Když tak jen do té samé odkud ho vyhodily.Pak odpadá riziko prozrazení skrýše.
18. listopadu 2004, 23:04
Cert008

Danzkorr:taky pravda ale jak to chces udelat?
18. listopadu 2004, 20:22
Danzkorr

No, vemte to tak - vy nekoho vyhodite z ulice, on prebehne do jine a vyslepici ji, kde ma ta a ta ulice skryse a pod. Nesouhlasim s tim, aby vyzvedaci mohli jit do ulice.
18. listopadu 2004, 09:19
Soki

No pujde to, ale prijde pri tom o 60% bodu a zustane mu jen 6 stoupencu ...
17. listopadu 2004, 21:07
Maxwilien

jj melo by to jit
17. listopadu 2004, 20:09
Cert008

Jo myslim ze by to bylo fer kdyz nekdo vstoupi pri registraci do nake ulice a pak tyden nama PC se rozbije a nikdo nic nevi bude vyhozen nejspis z ulice a pak mu pojede nebude chtit stravit cely vek ve vyzvedacech ale v nake ulici.Treba minuli vek taky sem koho si vyhodil z ulice jelikoz sem si myslel ze uz nebude hrat BR a pak se mi po 4dnech ozval tak mi ho bylo lito...
17. listopadu 2004, 19:53
Maxwilien

nemohl bys soki prosuim udelat aby vyzvedaci mohli vstupovat do ulic?
17. listopadu 2004, 19:53
Maxwilien

proc nemuzou vyzvedaci vstupovat do ulic?
17. listopadu 2004, 15:11
Havran

Soki, dej tam pls taky nějakou možnost zvýšit si vyzvědačům náladu....nebo aspoň oprav tu chybu a dej tam náladu z5
17. listopadu 2004, 08:34
Havran

MOc pěkný, vyhraju bitvu a nálada mi klesne ze 100 na nulu, to muzu mit zbrani kolik chci a stejnak každou bitvu projedu....
16. listopadu 2004, 16:09
Cert008

Soki:bylo by dobry aby mohli clenove nebo aspon nacelnik v ulici mazat prispevky moc by se to hodilo diky
15. listopadu 2004, 22:23
Soki

Kod plati na cely vek ...
15. listopadu 2004, 21:50
Havran

Vyzvědači nemohou stvořit talisman.... je to záměr nebo chybka??? A ještě bych se přimlouval za to aby mohla ulice přijmout mezi sebe vyzvědače jako to bylo v v Br1.... mělo to své kouzlo....
15. listopadu 2004, 21:40
Ufounek

nedorazil mi kód ke vstupu do hry, použil jsem doporučený na úvodní stránce. Doufám, že to platí na celý věk(ten náhradní kód)
Vložení nového komentáře
*
*
*