iKlubovnae-StopaSPJFe-ShopDlouhodobá hra pro kluby


, Registrovat
Přejít na menu

Novinky pro únorový věk

zóna hráčů a příznivců hry Bratrstvo 2

3.2.2005 22:16
Autor: Soki, Počet přečtení: 926

Bratrstvo 2 ještě nezažilo tolik úprav a vylepšení jako teď. Některé se testovaly již koncem věku, jiné přichází až s novým věkem. Je jich opravdu hodně a některé jsou velice zásadní, proto doporučuji si je přečíst.

Novinky pro nový věk:

Obecné novinky
- Hra je o trochu lépe zabezpečena proti podvádění, pokusy o hraní proti pravidlům jsou monitorovány.
- Konečně funguje zase šéf Bratrstva velbratr, kterého jste si zvolili
- Již je možnost odstěhovat se ze čtvrti (dobrovolně přestat hrát). Název ulice se změní na funkci Vyzvědač a hráč se již nebude účastnit hry

Novinky v pravidlech (podle důležitosti)
- Hráči budou začínat v ulici Podkovní (výjimkou jsou ti, kteří mají rezervaci do určité ulice, ti začnou v ulici). Podkováci budou hráči, kteří vstupují do hry nebo hráči, kteří jsou vyloučeni nebo odejdou sami z určité ulice. Podkováci mají právo žádat o vstup do kterékoliv jiné ulice. O vstup žádají v klubovně ulice, kterou naleznou ve velkém dvoře (za průchodem) ve vybrané ulici.
- Již mají i funkci i předměty za bitvy. Nebudete je již sami pojmenovávat. Budou se automaticky jmenovat: Štít hráče xxx . Tento štít umožní zjistit jednou za 5 dní informace o hráči, kterému patřil.
- Novou funkci má i Larinova mince – ukazuje stav maskování určité skrýše.
- Hráči, který má v danou chvíli nejvíce stoupenců je možno vzít za den neomezené množství stoupenců. Na druhou stranu bude již utajen žebříček počtu stoupenců. (jistým vodítkem teda bude pořadí hráčů a zjištěné informace o nich). Toto pravidlo snad trochu smaže propastné rozdíly v počtech stoupenců, které se během hry vytváří.
- Lze měnit prach, látky a provazy v poměru 1:1 (bylo již na konci věku)
- Lze odevzdávat munici do uličního skladu a pak jí dotovat nováčky nebo slabší hráče. Toto pravidlo snad zvýší nutnost vnitřní spolupráce ulice a omezí případy, kdy někdo v ulici svou malou silou poškozuje sílu ulice. (bylo již na konci věku)
- Lze útočit jen na hráče, kteří mají více než 1000 bodů. Snad to omezí neustálé napadání již totálně vyčerpaných postav.
- Náčelníci mohou posílat rezervace 4 hráčům do ulice pro příští věk. (bylo již na konci minulého věku)
- Bude fungovat Velká rada, která bude řešit prohřešky a úpravy pravidel. (bylo spuštěno již na konci minulého věku)
- Nálada ulice hraje roli pro zabezpečení vstupu do ulice. Pokud má ulice náladu blížící se nule, nemají stráže skoro žádný vliv.
- Chození po ulicích bude vyžadovat více kroků než dřív, zvýší se počet kroků i do bašty, zato zůstane zachován počet kroků na zbořeniště a klesá počet kroků na chození podzemní chodbou. Zároveň se snižuje počet staveb v modelu, takže by měl jit přesto postavit mnohem rychleji. Tato změna by měla zrychlit hru a omezit místy nudné a zdlouhavé chození pro suroviny.
- Snižují se ztráty koulí za dohodnutou bitvu na polovinu
- Zvyšují se ztráty štítů u napadeného.
- Koule lze tvořit pomocí menšího počtu surovin
- Katapulty vyžadují větší množství surovin.

Bodování do dlouhodobě tabulky
Za první místo je 25 bodů, za druhé 24 bodů a tak to klesá až ke 20. místu, od kterého již všichni hráči dostanou 5 bodů do dlouhodobé tabulky.

Navíc první hráč po hlasování, dostává bonus 30 bodů
druhý 20 bodů a tretí 10 bodů.

Bonusy za umístění ulice jsou také štědré.
První ulice dostanou všichni navíc 50 bodů, druhá 40, třetí 30, čtvrtá 20 a pátá 10 bodů k dobru.

Maximum bodů za jeden věk je tedy 105 bodu, coz získá vítěz, jehož ulice je navíc první v žebříčku ulic.

U ulic rozhoduje součet věhlasu.
U hráčů rozhoduje počet hlasů, tedy součet věhlasu a hlasů od dalších hráčů.
Vytvořil 23. ledna 2011 v 18:06:57 mira. Záznam nebyl nikdy upravován.


Diskuze ke článku

7. února 2005, 13:48
DArtagnan

Hlavně potřebuju autorizaci...
5. února 2005, 09:51
Havran

Mnjo, za prvnich 24 hodin hrani jsem ziskal celych 10 stitu, byl jednou napadenej a o osm z nich prisel, diky tem drahym krokum je tu prvek nahody, kdy clovek ziska 0 desek nebo taky 5 desek , strasne moc nadhodnocen, takze ta hra je ted hodne o nahode, kolik clovek dostane surovin, nez neco jineho, muze taktizovat jak chce ale kdyz za 300 kroku dostane 21 desek a pak o ne po jednom jedinym utoku prijde, tak se s tim moc nenadela... ale uvidime jak to bude pokracovat....
4. února 2005, 14:34
Soki

Nesq: to asi ne ... protoze mas omezene tahy, navic jakmile ted, co ma nejvic stoupencu ztrati sve prvni misto, tak uz mu nic neseberes ... nebude to task snadne ... jak to vypada ... navic sebrat stoupence se nepovede vzdy ... a tezko se pozna, kdo jich ma nejvic, pokud nebude mit nekdo teda o 1100000 bodu naskok :)))
4. února 2005, 12:03
Maxwilien

dobry jen me vadi ze je to tak zdrazeny ty krroky:-(
4. února 2005, 11:41
NESQUIK007

Jinak jsu taky zvedavej a doufam ze to bude v poradku a kazdej bude hrat s chuti
4. února 2005, 11:40
NESQUIK007

Soki s tema stoupencama taky nevim...Kdyz si hrac muze vzit neomezene mnozstvi stoupencu za jeden den,tak se to bude porad prehazovat a zase tam bude ta propast
4. února 2005, 11:38
NESQUIK007

No to je pekny ale bratr chtel jit knam do ulice a 5 za sebou ho chytli straze...Kdyz ma ulice naladu 100%tak je to potom tezky
4. února 2005, 09:20
Rikitan

Musi pockat na dost kroku a pak rychle dat prihlasku do jine ulice ... Nacelnici ulic mohou psat vzkaz podkovakum prostrednictvim Infa pro ostatni. Tam mohou psat, jestli nabiraji hrace a jake hrace chteji :)
4. února 2005, 08:14
Berushka

Macus: Presne tak.
4. února 2005, 07:34
Rikytan

soki jak maj lidi (podkovaci) chodit do ulic kdyz je to hrozne drahe a ktomu kdyz se jim tam nepodari vlezt
4. února 2005, 06:58
Macus

No sem zvědav ja to bude šlapat-)))
3. února 2005, 23:06
Janjezek

ok
3. února 2005, 22:20
Maxwilien

dobre soki:-) uz se tesim
Vložení nového komentáře
*
*
*